  • Data: 2010-11-01 14:05:46
    Temat: Re: plastikowy zbiornik akumulacyjny do pieca
    Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Paź, 22:15, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    > Ale i tu woda jest konserwowana - chlorem lub ozonem. :)

    Cokolwiek bym nie napisała nt. niekonserwowania wody butelkowanej - i
    tak mi nikt nie uwierzy, bo każdy 'wie lepiej'.
    Mnie chodzi tylko o tę jedną, jedyną, czystą (gazowaną lub nie),
    tłoczoną wprost do rozlewni znajdującej się przy ujęciu wody
    głębinowej. Tu mam doświadczenie i mogę gwarantować, że NIE JEST ta
    woda w żadnym razie konserwowana.
    Jest pakowana do butelek w sterylnych warunkach. Podlega rygorom
    kontroli sanitarnej na miejscu, na ujęciu, poprzez ciągłą/stałą
    analizę chemiczną.
    Bakteriologia jest sprawdzana także, ale tego nie da się robić w
    sposób ciągły (czas kontrolo bakteriologicznej to min.48 godz).
    W toku produkcji można jedynie kontrolować bieżąco utlenialność wody,
    co jest prostym wskaźnikiem ewentualnego zanieczyszczenia
    bakteriologicznego.

    Nie mam pojęcia co robią producenci z wodą 'smakową', tą z dodatkiem
    jakichś zapachów cytrynowych, malinowych itp. Dla mnie to świństwo i
    nie ma to już wiele wspólnego z wodą. Jest produktem marketingowym dla
    fitness-idiotów.