  • Data: 2011-12-24 20:26:11
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Gru, 15:49, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > Marny argument z dzieckiem. Człowiek jest zwierzęciem stadnym. Do rozwoju
    > potrzebuje nieograniczonego kontaktu z innymi ludźmi. Jak byłem mały

    I od tego sa przedszkola i szkoly. Dzieci w domach tez maja znajomych
    z ktorymi sie spotykaja i maja z nimi kontakt. Nikt nikogo pod kloszem
    nie trzyma. Do pewnego wieku dziecko musisz miec na oku. Potem i tak
    robi co chce i chodzi z kim chce. I to czy mieszka w domu czy w
    mieszkaniu - nie ma zadnego wplywu.

    No chyba ze malego dzieciaka wykopujesz za drzwi zeby miec spokoj i
    wychowuje go ulica. No to sorry - juz widze jak wyrasta z niego mily
    kulturalny czlowiek... :)
    pozdr.

    --
    Adam