  • Data: 2011-12-24 14:49:36
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scruffty <s...@z...pl> napisał(a):

    > Tylko: nie zrobisz dziecku placu zabaw, czy rozłożysz basenu bo nie masz
    > gdzie (wiem są place osiedlowe, ale na osiedlowym nie zostawisz dziecka tak
    > jak na zamkniętym terenie dookoła domu i musisz uważać czy w piasku nie ma
    > pozostałości zwierzaków), jeśli lubisz wykonywać jakieś prace przy
    > samochodzie też nie masz gdzie, chcesz mieć np. psa musisz z nim łazić na
    > spacery, chcesz zrobić cokolwiek na świeżym powietrzu nie bardzo masz
    > gdzie. Oczywiście możesz nie lubić tego wszystkiego, wystarczy Ci tv w
    > domu, jednak mieszkanie w bloku mocno ogranicza właśnie brakiem dodatkowej
> [...]
    Marny argument z dzieckiem. Człowiek jest zwierzęciem stadnym. Do rozwoju
    potrzebuje nieograniczonego kontaktu z innymi ludźmi. Jak byłem mały
    mieszkaliśmy w bloku. Całe dnie na podwórku z innymi. Było tam dwóch takich co
    nigdy nie wychodzili na podwórko. Dzicy do dzisiaj. Nie ożenili się, nie
    rozmnożyli. Na ulicy czasami ich widuję. Pomimo że są w tym samym wieku co ja,
    po pięćdziesiątce. To do uśpienia już się nadają. Jeden pracuje w US.
    Słyszałem że ma hobby. Ujebać każdego nawet jak niewinny. Tyle daje
    wychowywanie dzieci pod kloszem. Dziecko to albo jest czyste albo szczęśliwe.