  • Data: 2011-12-24 14:39:45
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > Stawka
    >
    > Czynsz tak - ale odstepne za wynajem juz nie.

    > =BFe przekroczy=E6
    > =F3w
    > ienka itp.
    > a ( rycza=B3t )
    > Po chleb mog=EA w
    > 00 (
    > .. Jak daleko
    > mo=BFesz
    >
    > Pracuje w domu wiec 0km. Do sklepu (biedronka, zabka i lokalny
    > "nocny") mam 200-300m. Z okna widze szczyt dachu biedronki ;) Zreszta
    > mieszkanie mialem w dokladnie takiej samej odleglosci co dom od rynku
> [...]
    Nie możesz na podstawie jednego przypadku wyciągać ogólnych wniosków. Piszesz
    że mieszkasz w posiadłości w centrum miasta. Są takie przypadki. Ale jak to
    miasto ma 1000 mieszkańców to wszyscy w centrum mieszkają. Moje miasto miało
    szansę na milion ludzi, to trochę zmienia możliwość zbudowania domu w centrum.
    Ogół zrobił inaczej. Kupił działki od 10 do 20 kilometrów od miast w których
    pracują. To dziennie od 10 do 30 złotych za dojazdy. A gdzie koszt
    eksploatacji samochodu i konieczność o wiele częstszego go wymieniania. Jest
    temat o niskich temperaturach w domach. To że ktoś lubi 17 stopni to takie
    polskie pierdolenie o szopenie. Kupili działki, wzięli kredyty, dobijają ich
    koszty kredytów i dojazdów. Pomimo że wydaje się że są bogaci bo mają dom to
    jedzą byle co a o wakacjach przez najbliższe 25 lat mogą zapomnieć. Za to mają
    hobby. W zimę obowiązkowe odśnieżanie latem koszenie trawy i naprawa tego co
    się zimą popsuło. Do tego opowieści dziwnej treści jak to trzy razy do roku
    grilla zrobią i że powietrze czyste. Bo akurat sąsiad oponami nie pali. A co
    do protestów. Śmieszne to co napisałeś. Protesty mają sens tylko w dużych
    aglomeracjach. Tylko że tam prawie wszyscy mieszkają w blokach. Jak wskutek
    wprowadzenia podatku katastralnego średni koszt urośnie o 10 złotych
    miesięcznie to nikt nie będzie protestował.