  • Data: 2021-03-06 11:02:25
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/03/2021 20:29, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak byś nie był lekko upośledzony to byś potrafił policzyć ile sie w stali
    magazynuje ciepła i byś nic nie napisał.

    W sensie, Zenuś kochany, że stal nie magazynuje ciepła o to się czepiasz?

    Gdzie ja napisałem że magazynuje tyle sam co woda, lub że magazynuje
    dużo, lub że sie to opłaca, lub że to ma sens?

    Stal magazynuje coś chyba koło 10x mniej niż woda, a że MAGZYNUJE, a że
    masz 300kg stali za darmo, to trzeba to brać to pod uwagę.

    Czyli co Zenuś, wychodzi na to że jesteś lekko upośledzony skoro nie
    potraficz czytać co inni pisza, i dopowiadasz sobie w głowie?