  • Data: 2021-03-06 16:17:40
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/03/2021 16:08, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie ma takich ciężkich kotłów do domów co by ważyły 300 kg.

    Czyli spuściłeś z tonu, bo jednak stal magazynuje jak widać i trzeba
    brać to pod uwagę. Ponieważ w panice szukasz czegoś, do czego można by
    się przyczepić, to przyczepiłeś się do 300kg. To usprawiedliwia takich
    prymitwów jak Ty, rzucaniem mięsem w ludzi na oślep, nawyzanie
    "upśledzonymi", szczególnie w sytuacji gdy mówi to człowiek od X lat nie
    potrafiący poprawnie odpowiedzieć pod cytatem, co wyczerpuje
    upośledzoność z naddatkiem.

    Mój gówniany piec na ekogroszek został zezłomowany, mam na to papier, a
    papier mówi że mój gówniany piec miał 184kg stali.

    Mój gówniany piec na ekogroszek był znacząco mniejszy niż niejeden jaki
    widziałem w prywatnym domu.