eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[prawo] rodzina na swoim i budowa na działce rodziców › Re: [prawo] rodzina na swoim i budowa na działce rodziców
  • Data: 2010-04-27 14:54:07
    Temat: Re: [prawo] rodzina na swoim i budowa na działce rodziców
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szary pisze:

    > A teraz odsetki w "rodzina na swoim" - mam nie posiadać domu/mieszkania.
    > Czyli nie można na mnie przepisać domu (w budowie(!)) na tej działce.

    A dlaczego???
    Dom w budowie nie jest formalnie lokalem mieszkalnym i zdaje się, że nie
    liczy się jako dom/mieszkanie...
    Jakby przepisali Ci dom oddany do użytku, to inna para kaloszy. W tym
    momencie formalnie nie masz domu, tylko budowę, która w dodatku nie jest
    rozpoczęta przez Ciebie. Chyba to nie stoi na przeszkodzie programowi
    'rodzina na swoim', tak myślę... :-)

    > Jest jakieś wyjście z tej sytuacji aby skorzystać z rodzina na swoim?

    Żeby skorzystać z rodzina na swoim musisz nie mieć własnej nieruchomości
    nadającej się do zamieszkania - na budowie zamieszkiwać nie wolno - za
    to jest dziesięć koła kary :-)... Lepiej się nie chwal, że tam ktoś
    mieszka, bo może zabulić...

    pozdr.
    robercik-us