  • Data: 2021-05-06 07:31:15
    Temat: Re: przebudowa kotłowni - 4 nadir
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieprawda głupi osrany chuju na kaczych łapach. Wiele razy mnie zaczepiała chociaż
    nie miałeś żadnego powodu. Niedawno ktoś ci zwrócił na to uwagę. A co do zaworu i
    innej grupy. Pytałeś przygłupie jak podłączyć zawór elektromagnetyczny. Pamięć
    jeszcze mam dobrą i nie muszę wyszukiwać starego tematu żeby ci nim kaprawe oczy
    wybić. I tak za dużo ci dzisiaj poświęciłem czasu pisząc te kilka zdań.

    podoba ci się tekst zenusia? kwiatki mu wyślij.

    --
    Runt