eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierachunki za elektrycznosc - dzlaczego tak dziwacznie?? › Re: rachunki za elektrycznosc - dzlaczego tak dziwacznie??
  • Data: 2010-12-16 08:01:48
    Temat: Re: rachunki za elektrycznosc - dzlaczego tak dziwacznie??
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof napisał:

    > Tylko co z tego? Komputerów na węgiel jeszcze nie wynaleziono :)

    Akurat komputery nie pobierają tyle energii, żeby załamywać nad tym ręce
    :-) Przeboleję.
    Gorzej jak ktoś robi sobie kalkulacje do grzania prądem, a tu zonk...,
    bo nie uwzględniał tzw kosztów towarzyszących i sobie siada po sezonie
    grzewczym.

    > Oczywiście, że tak.
    > Ja przy budowlanej nawet gdy miałem niemal zerowe zużycie prądu, to
    > płaciłem też coś koło 200 zł samych opłat stałych.
    > Zobaczysz, zmienisz taryfę i od razu odetchniesz ;-)

    Może i tak..., nie wiem, ale utrzymuję w tej chwili jeszcze mieszkanie,
    gdzie jest taryfa mieszkaniowa... nie pamiętam jak ona się tam nazywa i
    sytuacja jest analogiczna.

    Faktyczne koszty 1 kWh niewiele odbiegają od tego co napisałem
    wcześniej. No... może jest ciut taniej, ale nie jakoś powalająco -
    vattenfall. Zużycie na poziomie stu kilkudziesięciu kWh miesięcznie, a
    rachunki za dwa mies coś ponad 260 zł.

    Może jak ktoś zużywa więcej, to ma te opłaty niższe, albo się inaczej mu
    rozkładają...?

    Jest drogo !!! :-)

    pozdr
    robercik-us