  • Data: 2012-06-27 14:27:07
    Temat: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "brunet.wp" napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj namiary na wykonawcę, który mi to zrobi za taką kwotę. Ja dostałem
    > wyceny rzędu 14-20kzł. Samo wiercenie w stropie wycenili jedni na 2kzł
    > (Panie, bo to strop żelbetowy i trzeba specjalną wiertnicę diamentową i
    > bierzemy do tego zewnętrzną firmę). Powoli skłaniam się do rezygnacji z
    > wentylacji mechanicznej...

    Nie zrozumiałeś, ja podałem cenę rekuperatora nie wentylacji mechanicznej.
    Bo o rekuperator pytał wątkotwórca. Zakładam że wentylację już ma.
    Te 8 tys. to cena dobrego rekuperatora np. Bartosz. Można taniej kupić jakiś
    mały wymiennik, ale wtedy oszczędności będą mniejsze, a przepływy (a co za
    tym idzie hałas) większe.

    Prawidłowo :-)

    Pozdrawiam
    Ergie