  • 1. Data: 2022-05-29 08:13:42
    Temat: Re: remont śmietnika
    Od: Runt <l...@f...org>

    W dniu 2022-05-28 o 18:27, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada na
    pl.soc.polityka:

    cy-zolnierze-z-poboru-masowo-gina-w-ukrainie/v1dqgmz
    ,79cfc278

    > Chociaż na wojnie giną.
    idź i ty zenusiu na wojenkę! uwolnij swiat od swego odoru...

    > A ciebie pizdziak
    a ciebie zenusiu, oskubany koguciku na paliku...

    > vel runt
    C-VEL zenus...

    > dziura w dupie
    kogutek z rozwalonym odbytem...

    > z Klewek
    z Chlevek...

    > na szwabski NFZ
    zenusiu, leczysz się na nogi? ;-)))

    > zasłużeni naziści
    czyli hans i jego pies...

    > na śmierć w dupę by zajebali
    kiedy hans posuwał cie od tyłu, ty w tym czasie robiłes loda jego psu...

    > w niemieckim burdelu prowadzonym przez Turka.
    w sowieckim burdelu prowadzonym przez twego upośledzonego tate...

    >jak kwak-kwak... ;-)))

    > uciekłeś do Anglii
    ty nigdzie nie uciekniesz bo gospodarz do budy cię na łancuchu ze
    spręzyną do budy przywiązał...

    > to teraz biją cię
    to teraz walisz łbem o budę kiedy chcesz wypić kaczkom wodę z misek...

    > Rumuni
    byłeś zenusiu kiedykolwiek w jakimkolwiek innym kraju oprócz san escobar?

    > jak spotkają pod śmietnikiem.

    to twoje miejsce na ziemi. twój dom. tam podbierasz kotom żarcie z tacek
    i masz tam od czasu kiedy zezowata pogoniła cię z kotłowni ekskluzywne
    miejsce noclegowe. zyjesz na własną "renkę!" ;-)))))

    no krisy, janusze i inni obrońcy zenusia - podoba się wam tekst waszego
    idola? moja "odpowiedz" jest kopią jego słownictwa. to jak, podoba?

    jezeli tak to wyślijcie mu białe różyczki...

    --

    kanalio, internet pamięta... ;-)))

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

    (patrz: 24.02.2022, 15:21:34)

    (c) - zenek kapelinder z królestwa Narragonii