eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierenowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc › Re: renowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc
  • Data: 2014-11-12 21:04:53
    Temat: Re: renowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 listopada 2014 09:27:49 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Masz rację nie pomyślałem żeby dawać aż tyle. Później wpadłem na to że
    > przecież można dać hartowane, klejone i będzie super bezpiecznie

    > Trywialne to nie jest, ale myślę że będzie łatwiej niż z przyklejaniem folii
    > na wyświetlacz telefonu - bo pyłki nie będą miały znaczenia. Trzeba tylko
    > znaleźć jakiś przeźroczysty klej o konsystencji żelu, który ładnie wypełni
    > pory w drewnie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Z klejeniem dużej szyby do stołu jesteś bez szans. Klej jest w sklepach. Żywica
    epoksydowa się nazywa. jak czymś nie spaprana to otworzysz puszkę i dno w niej widać.
    Czyli bardzo przezroczysta jest. Utwardzacz też przezroczysty. Szkło też
    przezroczyste a nie dasz rady zrobić przezroczystego laminatu szklano epoksydowego. A
    są tacy co robią takie jak szkło przezroczyste laminaty.