eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestudniach chłonna do POŚ i studnia do podlewania ogródka › Re: studniach chłonna do POŚ i studnia do podlewania ogródka
    From: "Maciej S." <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: studniach chłonna do POŚ i studnia do podlewania ogródka
    Date: Fri, 4 Sep 2009 13:11:06 +0200

    > No właśnie, nie wiem czy te przepisy mówią o studniach przeznaczomnych do
    > ujęć wody pitnej, czy ten przepis nie dotyczy studni używanej tylko do
    > celów gospodarczych, jakośwłaśnie mi się wydaje że do celów gospodarczych
    > (podlewanie) można połączyć studnie z poborem wody i studnie przyjmującą
    > wodę.

    O, już mam

    Studnie

    § 31. 1. Odległość studni dostarczającej wodę przeznaczoną do spożycia przez
    ludzi, niewymagającej, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony ujęć i
    źródeł wodnych, ustanowienia strefy ochronnej, powinna wynosić - licząc od
    osi studni - co najmniej:
    1) do granicy działki - 5 m,
    2) do osi rowu przydrożnego - 7,5 m,
    3) do budynków inwentarskich i związanych z nimi szczelnych silosów,
    zbiorników do gromadzenia nieczystości, kompostu oraz podobnych szczelnych
    urządzeń - 15 m,
    4) do najbliższego przewodu rozsączającego kanalizacji indywidualnej, jeżeli
    odprowadzane są do niej ścieki oczyszczone biologicznie w stopniu określonym
    w przepisach dotyczących ochrony wód - 30 m,
    5) do nieutwardzonych wybiegów dla zwierząt hodowlanych, najbliższego
    przewodu rozsączającego kanalizacji lokalnej bez urządzeń biologicznego
    oczyszczania ścieków oraz do granicy pola filtracyjnego - 70 m.
    2. Dopuszcza się sytuowanie studni w odległości mniejszej niż 5 m od granicy
    działki, a także studni wspólnej na granicy dwóch działek, pod warunkiem
    zachowania na obydwu działkach odległości, o których mowa w ust. 1 pkt 2-5.

    z tego wynika że ten przepis dotyczy studni a której się bierze wodę do
    picia, a co ze studnią tylko do celów gospodarczych?

    MS