eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestyropian fasadowy klejony na placki - czemy to błąd › Re: styropian fasadowy klejony na placki - czemy to błąd
  • Data: 2014-07-17 11:44:23
    Temat: Re: styropian fasadowy klejony na placki - czemy to błąd
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 11:34:34 +0200, Łobuz napisał(a):

    > Jak się klei tylko na placki to się między ścianą a styropianem robi komin.
    > Powietrze ogrzewne od ściany jest lżejsze więc się unosi. Efekt taki, że
    > dołem zasysane jest zimne powietrze które górą po ogrzaniu w przestrzeni
    > między ścianą a styropianem ucieka. To są bardzo duże straty ciepła i ścianę
    > na placki kazałbm zerwać. Zamknięcie na ramki powoduje że blokujesz swobodny
    > przepływ powietrza.

    Rozumiem ideę.

    Tylko teraz z praktyki - od dołu dali listę startową, która w połowie
    szerokości opiera się na styrodurze od ocieplenia fundamentów, w połowie
    wystaje poza - styropian szary 20 cm. Styropian będzie obłożony siatką +
    klej + jakiś tynk na zewnątrz - to skąd miałoby być zasysane zimne
    powietrze od spodu?

    Właśnie nie wiem, czy nie kazać im zerwać tej ściany.

    --
    Franc