eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestyropian fasadowy klejony na placki - czemy to błąd › Re: styropian fasadowy klejony na placki - czemy to błąd
  • Data: 2014-07-17 13:00:04
    Temat: Re: styropian fasadowy klejony na placki - czemy to błąd
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-17 12:32, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:53c79c84$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
    >

    > a ja tu widze wpływ pana nitki od budownictwa szkieletowego :-) Zna sie
    > chłop, ale przy dyfuzji pary wodnej pisze bzdury. Delikatne wentylowanie
    > to powazne oslabienie wspolczynnikow cieplnych. A z woda radzimy sobie
    > inaczej.

    Czytałem różne opracowania na ten temat. Także jakieś masowe badania
    domów pozbawionych tej wentylacji między styropianem a płytą OSB.
    Wykazywały, że problem istnieje i szczelina jest niezbędna. Ja swojego
    zdania nie mam, opieram się wyłącznie na tym, co piszą inni.

    To poważne osłabienie współczynników cieplnych to gdzie zostało wykazane?

    --
    MN