  • Data: 2009-01-20 14:10:47
    Temat: Re: taśma teflonowa do uszczelniania
    Od: "Jackare" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile pamiętam to w ciągu roku robiłem 2 naprawy, czyli około 10 połączeń
    > na taśmę.
    >
    > Wcześniejsze połączenia wciąż są szczelne, a zużyłem już 3 rolki tej
    > taśmy - ciągle coś przerabiałem, mam w domu 3 mieszkania.

    > Skoro mi się sprawdza to polecam innym :-)

    Ja (lub może raczej "my") robię w ciągu roku powiedzmy około 1400 - 1800
    połączeń z uszczelnieniem gwintu i niestety z uwagi na czas, koszty i tym
    podobne bzdury muszę sobie podarować ten dreszczyk emocji: trzyma czy nie
    trzyma, będzie trzymać za miesiąc czy nie? Przerabiałem już wiele
    uszczelniaczy i zostaję przy pakułach.
    Pozdrawiam :))))
    --
    Jackare