  • Data: 2023-09-28 19:01:17
    Temat: Re: test - posty Budzika
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:XnsB08D6DFFD1A0Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > eternal septemper? Mam wpisany ale chyba z jakiegos powodu nie
    > chciał mnie wpuscic do wysyłania. Moze trzeba załozyc konto?

    tak trzeba załozyc konto
    facio przydziela login i hasło
    facio jest normalny pisałem z nim emaile

    możesz pobierać z chmurki lub news-archive.icm.edu.pl
    a wysyłać do chmurki lub do news.eternal-september.org

    mam tak
    pobieranie news-archive.icm.edu.pl
    wysyłanie news.eternal-september.org

    prawie nigdy to się nie psuje

    zrob backup folderu xnews

    w groups.ini jako pierwsze od góry:

    [~binaries]
    PostTo=mproxy_eternal

    w servers.ini np tak

    hasła się wpisuje w kreator nowy server nie w tekst
    bo są zaszyfrowane

    [mproxy_hamster]
    UserName=admin
    PassWd=**************
    SMTPHost=

    [mproxy_icm_archiwum]
    SMTPHost=

    [mproxy_eternal]
    UserName=na przyklad budzik
    PassWd=**************
    SMTPHost=

    [mproxy_chmurka]
    SMTPHost=

    [Profiles]
    count=4
    Default=2
    1=mproxy_hamster,localhost:6000
    2=mproxy_icm_archiwum,mproxy_icm_archiwum:6001
    3=mproxy_eternal,mproxy_eternal:6003
    4=mproxy_chmurka,mproxy_chmurka:6004

    moje porty 600x, oczywiście jakie kto chce

    hosts

    127.0.0.1 mproxy_icm_archiwum
    127.0.0.1 mproxy_eternal
    127.0.0.1 mproxy_chmurka

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne