  • Data: 2009-05-27 13:29:25
    Temat: Re: wasze sposoby na przetykanie zlewu zatkanego
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Uporczywy zlew w wannie
    > zatykajacy sie
    > moje sposoby
    >
    > 1 zmijka
    > 2 Guma
    > 3 Czajnik Kret
    > 4 Wąż nałóżony na kran pełne cisnienie i ogień
    >
    > i dalej kicha
    >
    > Wuko z weżem i zweżką ciśnieniową nie dojedzie na 3 pietro
    >

    > Jeszcze jakieś metody fahowe lub mniej fahowe

    Do wymienionych przez Ciebie i Przedpiscow sposobow, "fahowych" oczywiscie,
    dorzuce trzy centy.
    Otoz zatkala Ci sie wanna. Wanna zazwyczaj sluzy do moczenia dupy. I aby do
    tej wanny nalac wody, tak do polowy, to trzeba ten denny odplyw jakos zatkac
    bo inaczej cala woda odplynie w cholere. Mozna to zrobic zatykajac go korkiem
    czy szmata ale fabryka zrobila to, nazwijmy chytrze i w kazdej wannie, na boku
    scianki pod kurkami, jest taka niklowana wajcha, ktora jak podniesiesz do gory
    to ona ten dolny odplyw zamyka. Jak tesciowo te swoje duze dupsko juz wymoczy
    to aby wode z wanny spuscic, trzeba te wajche nacisnac w dol. Tam za wanna
    jest rura a w tej rurze zawor, taki tloczek, ktory jak podniesiessz wajche do
    gory to on opada i odplyw wody zamyka a jak go nacisniesz w dol to on, ten
    zawor sie podnosi i woda moze sobie z wanny odplynac.
    Tak jest jak wanna jest nowa. Ale czesto po parunastu latach ten tloczek albo
    sie zacina w polozeniu dolnym albo, co tez sie tez zdarza, on sie odkreca ze
    sruby regulacyjnej na ktorej wisi i wtedy naciskanie wajchy nie dziala.
    Wiec dalej juz nie musze pisac, wystarczy pomnyslec glowa.
    Odkrec te dwa wkrety mocujace te wajhe, wyjmij to cale ustrojstwo z tym
    tloczkiem na dole, oczysc go i pokrec nim tak aby on sie na te srube ze 2 cm
    nakrecil, aby byl wyzej. Ale nie za duzo, aby po opuszczeniu jeszcze odplyw
    zamykal. Po regulacji mocno dokrec nakretki kontrujace i na dlugie lata
    problem bedziesz mial z glowy.
    I to cala filozofia. Ja za taka naprawe biore 25 dolarow a za sama porade,
    nie wiem dlaczego, ale zawsze dobry "bier" mi obiecuja...
    Pzdr.