  • Data: 2020-12-09 16:46:03
    Temat: Re: wentylacja w domu wielorodzinnym
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-09 o 07:22, Shrek pisze:

    > Na 99,99% nie. Szukaj w rozporządzeniu o warunkach technicznych jakim
    > powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Jak nie znajdziesz to daj
    > znaka - spróbuję znaleźć.

    dzięki.
    Wspólnota robi mi przykrości bo nie było mnie w czasie terminów
    przeglądów w mieszkaniu.
    I chciałbym się trochę podroczyć.
    Chociaż taka interpretacja zwolniła by z obowiązkowych corocznych
    przeglądów wiele wspólnot.
    Wiem, że ze względu na co wid, terminy są mniej ostre ale rok jest rokiem.
    Główny Inspektor w swej łaskawości pozwolił robić przeglądy nie częściej
    niż rok choć i bez tego pozwolenia można co rok. :)