  • 1. Data: 2021-09-07 08:53:54
    Temat: Re: wściekły zenus bluzga
    Od: Turn <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-06 o 23:42, PEDAŁ Zenek Kapelinder pisze:

    > Chuj ci do tego pedale robiący za kolektor w burdelu dla zasłużonych nazistów. I
    ciesz się pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy że nie szczekasz bo
    na takie ubeckie imprezy twoja babka wysyłała córke. A teraz możesz nakablować na
    budowaniu. Mam na to wyjebane tak jak cała reszta na budowaniu. Może byś się w końcu
    podpalił w proteście.

    WON ŁECHTACZKOWY KASTRACIE! ;-)))))

    --
    Turn