    From: "zz" <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wycięcie drzew - problem z pozwoleniem
    Date: Thu, 30 Jun 2011 10:52:41 +0200

    Jestem ogrodnikiem. Uprawiam byliny, krzewy, są szklarnie.
    Jakieś 20 lat temu wysiałem nasiona srebrnych świerków dla przeprowadzenia
    selekcji
    i na sprzedaż sadzonek. Część sprzedałem jako sadzonki, część jako większe
    drzewka,
    a jakieś 80 sztuk nie sprzedałem. Posadziłem w grupie.
    Teraz rosną w nadmiernym zagęszczeniu, wysokość jakieś 10 m, nie nadają się
    do sprzedaży.
    Czy mogę je wyciąć jako że były sadzone z myślą o ich sprzedaniu, uprawiane
    w ramach działalności gospodarczej?
    Szkółki ogrodnicze pewnie nie muszą uzyskiwać pozwoleń na takie przypadki.
    Ale nie wiem.
    Pzdr. zz