  • 11. Data: 2020-06-20 17:46:26
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.06.2020 14:45, PiteR wrote:
    > in <news:rcksgc$amg$1@dont-email.me>

    U nich jest zapaść więzów rodzinnych. Dzieci chodzą do szkoły albo nie
    chodzą jak osiagną pewien wiek. Nikt się potomstwem nie przejmuje. Nie
    gotują obiadów, stale się przeprowadzają i mieszkają w wynajętych. Ja
    nie wiem czy bym chciał tak żyć. Mają za to dużo nowych aut, bo relacja
    zarobków do cen jest znacznie lepsza i to tyle.
    Rodzice nie dają dobrego przykładu dzieciom, wytatuowani, lewackie
    poglądy i tak dalej.

  • 12. Data: 2020-06-20 17:49:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.06.2020 16:55, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > sprawdzić gładzie po wykonawcy?" - zdziwiłem się, no bo co tu wiele
    > sprawdzać? Potem zdziwiłem się ponownie jak ktoś podał "halogenem pod
    > ścianę świeć i szukaj cieni", czy jakoś podobnie - no ale pomyślałem
    > "troll jaki albo inny nawiedzeniec". No i potem kolejne zdziwienie, jak
    > okazało się, że ludzie *naprawdę* tak robią! Od tego czasu już nic mnie
    > dziwi w polskim podejściu do budownictwa. Co ciekawe, to dość świeża
    > cecha, no bo przecież za PRLu ludzie zupełnie normalni byli. Ciekaw
    > jestem, skąd taka zmiana na przestrzeni kilkunastu lat.

    Jak będziesz kupował auto to kup porysowane w transporcie albo co
    najmniej nie oglądaj go przed zakupem, przez neta kup i zapłać.

    A co to takiego szukanie cieni? Powiesisz kinkiet i będzie głupio
    wyglądać, oświetlenie schodów czy przy podłogach od razu ujawni krzywo
    położone kafle.
    Są jakieś zasady i trzeba je stosować.

  • 13. Data: 2020-06-20 17:56:05
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-20 o 17:49 +0200, KIKI napisał:
    > Jak będziesz kupował auto to kup porysowane w transporcie albo co
    > najmniej nie oglądaj go przed zakupem, przez neta kup i zapłać.

    A widzisz, ostatnie auto kupiłem w zeszłym roku - dokładnie tak, jak
    piszesz: przez telefon, zaliczka przelewem. Jak odbierałem to się nawet
    zdziwiłem, że b. fajnie wygląda - bo spodziewałem się czegoś nieco
    innego.

    > A co to takiego szukanie cieni? Powiesisz kinkiet i będzie głupio
    > wyglądać, oświetlenie schodów czy przy podłogach od razu ujawni krzywo
    > położone kafle.

    No właśnie o tym piszę... Zupełna paranoja.

    Mateusz

  • 14. Data: 2020-06-20 19:02:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 20 czerwca 2020 16:55:40 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> [...]
    > "troll jaki albo inny nawiedzeniec". No i potem kolejne zdziwienie, jak
    > okazało się, że ludzie *naprawdę* tak robią!

    mój wykonawca tak robił, wyszło bardzo fajnie

    b.

  • 15. Data: 2020-06-20 19:03:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 20 czerwca 2020 17:56:06 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > piszesz: przez telefon, zaliczka przelewem. Jak odbierałem to się nawet
    > zdziwiłem, że b. fajnie wygląda - bo spodziewałem się czegoś nieco

    a ja tak kupiłem koparkę :-)

    b.

  • 16. Data: 2020-06-20 21:42:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > wartość Zmywakowego domu wzrosła 10 krotnie.
    > kupił za 280 sprzeda za 650 ;)
    >
    > Jasny przekaz. Nie wracać do Polski.
    nie wiem w którym miejscu jest informacja o cenach, ale na miniaturce
    filmu jest informacja o 1 milionie złotych. Przy moich stałych opłatach
    potrzebuje 1500zł na miesiąc. czyli wystarczy na zakup mieszkania i 50
    lat życia. Z nudów chodziłbym do pracy 3 dni w tygodniu zarabiać na
    przyjemności.

    ToMasz

  • 17. Data: 2020-06-20 22:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > Rodzice nie dają dobrego przykładu dzieciom, wytatuowani, lewackie
    > poglądy i tak dalej.

    ;-DDD
    Swietne!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 18. Data: 2020-06-20 23:20:22
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > cecha, no bo przecież za PRLu ludzie zupełnie normalni byli. Ciekaw
    > jestem, skąd taka zmiana na przestrzeni kilkunastu lat.

    W takim razie urodziłeś się po PRL.
    K.

  • 19. Data: 2020-06-21 08:03:35
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 16:46, KIKI pisze:

    > U nich jest zapaść więzów rodzinnych. Dzieci chodzą do szkoły albo nie
    > chodzą jak osiagną pewien wiek.

    to jak w Polsce

    Nikt się potomstwem nie przejmuje.

    to już generalizowanie

    Nie
    > gotują obiadów, stale się przeprowadzają i mieszkają w wynajętych. Ja
    > nie wiem czy bym chciał tak żyć.

    co kto lubi, po przeprowadzce stwierdziłem że bez sensu jest
    przywiązywać się do jednego miejsca

    > Rodzice nie dają dobrego przykładu dzieciom, wytatuowani, lewackie
    > poglądy i tak dalej.

    a w Polsce większość prawicowców ;)

  • 20. Data: 2020-06-21 10:10:25
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > to już generalizowanie

    Z wieloma rzeczami się zgadzam ale takie rozmowy jak tu i te polegają na
    generalizowaniu. Wszyscy to robimy i bardzo często. To nie jest zarzut tylko
    stwierdzenie faktu. Rzecz w tym, że gdyby człowiek jako gatunek nie nauczył się
    generalizowania to już dawno byłby gatunkiem wymarłym. Miliony lat (chyba 2) chroniło
    to innych po tym jak ci pierwsi czegoś złego doświadczyli. Złego, tak bo jako
    gatunkowi ludzkiemu bardziej zapadają nam w pamięć złe rzeczy niż dobre.
    K.