  • 1. Data: 2020-06-14 21:09:52
    Temat: Ciepła woda
    Od: Kadar <o...@g...com>

    A raczej problem z nią. Niby jest ale coraz mniej.
    Jest taki układ: f1

    https://photos.google.com/album/AF1QipOkwaXLw72S4FLA
    nLpm4UFnesUBFLsKCCM9ht96/photo/AF1QipMpeDYeZtcRn_FEz
    JHfiKfRIeFwZooAuXBtPFJO

    Ten biały to bojler połączony z czarnym zasobnikiem.
    W zasobniku powinna być ciepła woda podgrzewana przez kolektory na dachu. Do tej pory
    była cały dzień, wytrzymywało noc i rano normalnie można się było myć. Bez wsparcia
    bojlera, który zasila zasobnik w zimie (moim zdaniem wystarczyłoby lepiej to ustawić
    a bojler nie byłby potrzebny). Teraz bojler jest wyłączony (nawet wtyczkę wyjąłem z
    gniazdka na wszelki wypadek) bo wody wystarczyło bez żadnego problemu. Od kilku dni
    coś nie działa. Przez 2-3 min leci gorąca woda a potem coraz zimniejsza aż do zimnej
    zupełnie. Tak jakby w zasobniku nie było ciepłej wody jedynie w przewodach. Może ktoś
    wie co mogę zrobić?

    F2
    https://photos.google.com/album/AF1QipOkwaXLw72S4FLA
    nLpm4UFnesUBFLsKCCM9ht96/photo/AF1QipPiCFq6rH2DXxGuf
    svNE-A8LvqZ5hxw5CD0vn5j

    A-przewód łączący bojler z zasobnikiem
    B-przewód zasilający pralkę (dalej idzie z lewej strony zasobnika)
    C-jakiś przewód idzie w ścianę
    D-system sterujący. Nie mam pojęcia jak działa i nie ma instrukcji. Boję się
    przestawiać cokolwiek bo później nie ustawię. Normalnie wskazanie temperatury (jak
    dzisiaj to było w okolicach 70-80 stopni)
    E-przewody prawdopodobnie prowadzące do kolektora
    Zasobnik podłączony jest do gniazdka (czarny przewód) bo w środku zapewn jest jakaś
    pompa. Tyle widzę i nie mam pojęcia czy mogę coś zrobić.
    prośba o podpowiedź. W ostateczności powiem włścicielce ale to trochę potrwa za nim
    ona coś zrobi.
    K.

  • 2. Data: 2020-06-14 21:34:25
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-14 o 21:09, Kadar pisze:
> [...]
    pompa. Tyle widzę i nie mam pojęcia czy mogę coś zrobić.
    > prośba o podpowiedź. W ostateczności powiem włścicielce ale to trochę potrwa za nim

    Coś Ci te zdjęcia nie chodzą,

    "404. Wystąpił błąd.

    Nie można znaleźć żądanego adresu URL na tym serwerze. To wszystko, co
    wiemy."

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2020-06-14 21:39:10
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Może to.
    f2
    https://lh3.googleusercontent.com/78xOXTIZnkZg7teGoS
    LgMFguwT3s2rHNDxQE77a8_-Gh_psZdFpc6x9tDZ8VTF0EAT6WK_
    u7CRs7f-FHn0wxFCu7x1boGhmg9B4mMsqTrcM63EHoXEI5QKY908
    eS7pGNDJu9AX4yk0NHM3J8UzjEz7UiR9CSuMq9BM2DaJ_izln2lW
    ousOEau2jB38stES42XrOZbz8p7ZzFxVtTQNK60VioU5paMI0S0d
    barUjXZ0SR7hcO1KD6uRZrQnkY5R9820l0D-VfrKYPpbYFw2EUwh
    lQ6C1xqCxcbl1ldn0jiuZ3RR8VE0_HdoZOHM-d2STHBWjEldUrcS
    G5b70yLoLxs6As6fLoRFdCbQIS8xohOzz0Ne2TVFXKRLjjbkfPMx
    YHfHP9Gvj9nSMyohNsRQ6lodK-Gd9M2FVKZW6Q6_L9vZ2Pko_llq
    VWCXFAYx9h8rumCrz-2e6rw37l0Gz8-L8Osi_abB4MbraO1Vc-aN
    K0QNEO04vU14L8e2OjjIPV8R-BhzTZDKYp-GYTCLGIajeDehKfCT
    p8Pjfn_Z0OI4uJYqM1iEhbh07kwP9dtg--jORp6qeobgM1rbhoEv
    -4qrz09pHE26q1x-0ekYzDhO5fKFhV9MSm79jXq-_7xnD6wvVzTb
    e6G-vsLeRSH_qRrvg0wxahmfr_Yjlh_jEdyJ8WU5k-YbDd4paZKA
    WDhU545w=w269-h202-no?authuser=0

    f1
    https://lh3.googleusercontent.com/O3UpMuO-lzkV-XH3ox
    LPvm47kb-mQMr2J_6elhKtUd18Cuh7hLx5ZnKwvWP8ZJYzlAiV7u
    2Q-lKoJ0fEl40ymR-1Ti19AZOZyV9GHFZWievwPHAhusOhulG0dM
    o7mnoipVXvugS2w8flHK9zfQKa7ithISMb-OGlv6rDE4_6FbETcs
    7RVtn3etTbaYmeIikVZrBrt8Kf4U5nCwItPl_ZMcAZuYx30TOwrU
    3_rlIVO6Z0JC4GS7qmr0JN_P9SbIhmyi-Hl4Xde-MI9gIBIms4sp
    wdEti4rz7qawfdlahlkhCD_a9iM3uCFyONcqCF6cZHvsD4u5w89q
    P6wzPCiC4KbWmObhJPoAtP9SYcaQPFURpnOFao2gnr9JE0Y8l0Eo
    pwPrva7gEBHNPZ48y4xv57Kb8uTN8U-mcecltrIZFylDwei4DrHN
    hMeK4u5nukLekdUUogxDkLNYCm4hjcTNBHcCA3fQv2dHacbmsx95
    eHspT9I-iKTihFGBFcZL8KMPOrvy2rZpoO_eFAv9w63QXWXdU9rc
    cMmWf1pTkAXyF7uPED2Rl3UFFTOHkDlDTaC7uw0QGPimgNXHlEsO
    8yslI-sEf4FcHeDo-og91olciVJPU3vzV7w7xSoK2rP08LSusAgr
    JJAGZZ2O9Rn7z2LuhXTSl4pKBCiZuIxEe3W2xiHb3KbMwKlQxL8A
    a5kVjvhw=w269-h202-no?authuser=0

    K.

  • 4. Data: 2020-06-14 21:40:23
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Może to przejdzie.
    K.

  • 5. Data: 2020-06-14 21:43:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-14 o 21:39, Kadar pisze:
> [...]
    8yslI-sEf4FcHeDo-og91olciVJPU3vzV7w7xSoK2rP08LSusAgr
    JJAGZZ2O9Rn7z2LuhXTSl4pKBCiZuIxEe3W2xiHb3KbMwKlQxL8A

    Link ma jakąś ograniczoną ilość znaków? :-)

    Robert

  • 6. Data: 2020-06-14 21:46:38
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Link ma jakąś ograniczoną ilość znaków? :-)

    Jest to na dysku googlowskim nie bardzo wiem jak mam podać inny link niż mi się
    wyswietla.
    K.

  • 7. Data: 2020-06-14 21:49:32
    Od: Kadar <o...@g...com>

    A to:

  • 8. Data: 2020-06-14 21:51:14
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Chyba juz znalazłem:
    https://photos.app.goo.gl/fKBPPfURsfxEP7cQ8

    K.

  • 9. Data: 2020-06-14 22:34:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    do zimnej zupełnie. Tak jakby w zasobniku nie było ciepłej wody jedynie w przewodach.

    Masz tam symbol pompy na zasobniku, słychac ją jak idzie? może zatarta?
    jeśli tak to spróbuj go otworzyć, powinna być pompa w środku, będzie
    miała od czoła dużą nakrętkę na płaski śrubokręt, zakręcić zawory przed
    i za pompą, odkręcić śrubę (trochę płynu wycieknie) i spróbować pokręcić
    wirnikiem (mniejszym płaskim śrubokrętem) jak ruszy to zakręcić z
    powrotem i otworzyć zawory.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2020-06-14 22:41:26
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > i za pompą, odkręcić śrubę (trochę płynu wycieknie) i spróbować pokręcić
    > wirnikiem (mniejszym płaskim śrubokrętem) jak ruszy to zakręcić z

    Na zasobniku jest coś w rodzaju pokrywy czarnej (cały zasobnik jest szary). Pokryw
    przykręcona jest (tak mi się wydaje) taką wielką nakretką na samym środku ją widać.
    Właśnie sprawdziłem nakrętka gorąca jest jak cholera - parzy. Boję się to odkręcać bo
    widać, że od nowości nikt tej nakretki nie ruszał.
    K.