  • 1. Data: 2012-05-06 14:10:46
    Temat: Śmierć starym szmatom ;)))
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    kupiłam (w ułesa) taką gąbczynę:
    http://www.mrclean.com/en_US/magic-eraser-bath-scrub
    ber.do

    można powiedziec że czyści 'sama' (ja tylko przecieram - ale brudy schodzą
    jak ja komendę).
    Śmierć gąbeczkom z płynem / proszkiem. Użwa się tylko tej gąbki (z wodą) -
    bezambarasowo, i nie rysuje powierzhni. Nieststy zużywa się.

    (pewnie powinnam dopisać że spam? - akurat. normalna kurodomowa opinia.)

  • 2. Data: 2012-05-06 17:36:26
    Temat: Re: Śmierć starym szmatom ;)))
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 6 Maj, 14:10, "lamia" <l...@p...pl> wrote:
> [...]
    > bezambarasowo, i nie rysuje powierzhni. Nieststy zużywa się.
    >
    > (pewnie powinnam dopisać że spam? - akurat. normalna kurodomowa opinia.)

    Ale przecież ta gąbka ma środek czyszczący "w sobie"... Niewielka
    różnica w stosunku do "zwykłej gąbki" i dobrego środka myjącego...

    Ania

  • 3. Data: 2012-05-11 21:32:52
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "czeremcha" <1...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    > ... Niewielka
    > różnica w stosunku do "zwykłej gąbki" i dobrego środka myjącego...

    pewnie wiesz to lepiej na wyobrażenie

  • 4. Data: 2012-05-15 14:03:12
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 11 Maj, 21:32, "lamia" <l...@p...pl> wrote:
    > "czeremcha" <1...@g...com> wrote in message

    a.googlegroups.com...

    > pewnie wiesz to lepiej na wyobrażenie

    Piszesz o tym tak, jakby ta cudowna gąbka była tylko sobie gąbką i nic
    w sobie nie zawierała. Tymczasem "cudowny" jest środek myjący, którym
    jest nasączona. Przecież sama piszesz, że zużywa się z czasem i jej
    właściwości słabną.

    Ania

  • 5. Data: 2012-05-20 02:03:05
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    Co stwierdziłam, to że "się zużywa".
    Zużywa się mechanicznie.

    To TY piszesz (dopowiadasz), że:
    > jej właściwości słabną.

    (Śmierć jałowym dyskusjom i przepychaniu przypadkowych argumentów).

  • 6. Data: 2012-05-20 12:58:01
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 20 Maj, 02:03, "lamia" <l...@p...pl> wrote:
    > Co stwierdzi am, to e "si zu ywa".
    > Zu ywa si mechanicznie.
    >
    > To TY piszesz (dopowiadasz), e:

    Aha - ta się zużywa, ale nie zużywa. Bossssko! :->

    A co się w takim razie w ogóle nie zużywa, że była konieczność
    dopisania tego? Poza tym - na stronie, która linkujesz, jest wyraźna
    informacja o nasączeniu tejże gąbki chemikaliami :->

    "combined with a built-in soap scum dissolving cleanser"

    Ania

  • 7. Data: 2012-05-20 13:01:33
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 20 Maj, 12:58, czeremcha <1...@g...com> wrote:

    >Poza tym - na stronie, która linkujesz, jest wyraźna
    > informacja o nasączeniu tejże gąbki chemikaliami :->
    >
    > "combined with a built-in soap scum dissolving cleanser"

    Mało tego - na opakowaniu też to podają:

    http://www.amazon.com/Procter-Gamble-27141-Eraser-Sc
    rubber/dp/B0033SUM0O

    Ania

  • 8. Data: 2012-05-21 21:04:39
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "czeremcha" <1...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    > A co się w takim razie w ogóle nie zużywa, że była konieczność

    może - diament? ...

    > dopisania tego? Poza tym - na stronie, która linkujesz, jest wyraźna
    > informacja o nasączeniu tejże gąbki chemikaliami :->
    przypuszczam, że ma ona także istotną strukturę o określonych
    właściwościacg. na oględziny organoleptyczna jest ona faktycznie
    specyficzna -nie jest to gąbka klasyczna, trochę podobne to do waty szklanej
    (no ale tylko trochę).

    Jak wrócić do grafitu i diamentu - skład chemiczny może mieć mniejszy pływ
    na właściwości, niż struktura.

  • 9. Data: 2012-05-21 21:07:52
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    "czeremcha" <1...@g...com> wrote in message
    v.googlegroups.com...
    > Mało tego - na opakowaniu też to podają:

    może przyjądą czasy, że zaczną pracować więcej nad obmyślaniem produktów bez
    oblewania wszystkiego chemią. To w dzisiejszych czasach głównie kwestia
    czasu (no i założeń).