  • 11. Data: 2017-04-28 20:17:35
    Temat: Re: Szkodliwe pralki
    Od: z <...@...pl>

    A w powietrzu jest PM10 i PM2.5.
    Nie wdychaj bo umrzesz :-)

  • 12. Data: 2017-04-28 20:37:54
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 28.04.2017 o 20:17, z pisze:
    > A w powietrzu jest PM10 i PM2.5.
    > Nie wdychaj bo umrzesz :-)

    OK, zastosuję się.
    Tylko naucz się cytować, bo na kilometr śmierdzi onetem.

    --
    Kaczin

  • 13. Data: 2017-04-28 20:40:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-28 o 13:12, Marteczka pisze:

    > Bedzie niezdrowo. Na stronie wszystko jest wyjasnione.

    OOOO i strona ma moderatora który niewygodnych komentarzy nie przepuszcza

    Wyborne?

    Towarzystwo sponsorowane czy to tylko tak z głupoty?

  • 14. Data: 2017-04-28 20:45:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-28 o 20:37, Kaczin pisze:
    > Tylko naucz się cytować, bo na kilometr śmierdzi onetem.

    Myślę że ten wątek jest już na tyle absurdalny że cytowanie nic tu nie
    pomoże. A na pewno pralkom :-)

    Ale jeśli się upierasz to kolejne dwie linijki do piachu :-)

  • 15. Data: 2017-04-29 18:14:01
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2017-04-27 09:35, obywatel Marteczka uprzejmie donosi:
    > Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą ale to
    > ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...
    > Tu jest wyjasnione

    Bez pręga i psp się nie liczy.