  • 31. Data: 2021-04-14 20:32:21
    Temat: Re: Temperatura w łazience
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.04.2021 23:11, LordBluzg(R) wrote:
    > Każdy odczuwa "zimność" indywidualnie i to jeszcze w zależności od
    > zmęczenia, tkanki tłuszczowej, metabolizmu... albo od temperatury wody.

    Też jestem zdania że niewyspanemu i głodnemu to i w 28C będzie zimno.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2021-04-14 20:59:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-13 o 23:27, Marek pisze:

    > Sam jesteś z natury.
    > Gdzie zachowałem się jak cham? Konstruktywną krytykę myślisz z
    > chamstem? Na prawdę lecz się chłopie póki jeszcze możesz, zaczynając
    > od odstawienia usenetu.

    "I największy na grupie  fachman i ekspert w jednej osobie zamiast
    zapytać o to, to elaborat pierdolnął na dwie strony, i to gówno wart gdy
    się okaże, że pytający ma te 25C i mu nadal zimno."

    Uważasz, że to co napisałeś nie było sarkazmem i chamstwem z Twojej
    trony? Czy zanim to napisałeś to w jakikolwiek sposób Cię obraziłem? Czy
    takiego słownictwa używano w Twoim, rodzinnym domu? Może ta do Ciebie
    się zwracali rodzice? Może Twój problem polega na tym, że Ty nawet nie
    jesteś świadomy tego jak chamskim być potrafisz?

    > Gdziekolwiek się nie pojawisz w dyskusji to wywołujesz pyskówki.

    O czym Ty piszesz? Ja wywołuję pyskówki? Pyskówki to wywołuje 3-4
    idiotów, do których Ty usilnie starasz się dołączyć. Dziwne, że z
    większością userów nie mam żadnych konfliktów, a jedynie z tymi samymi
    typkami. Wiesz dlaczego nie miałem i nie mam konfliktów z nimi? Bo ci
    inni umieją prowadzić dyskusję, bez ironizowania, dyskredytowania i
    chamstwa.

    Widziałeś kiedykolwiek, abym ja się odnosił do tych osób w sposób
    niekulturalny?

    > A jak ktoś Ci zwróci na coś słusznie uwagę to albo biadolisz, że Cię
    > biedaku znowu biją niewinnego albo po gówniarsku wyzywasz od różnych,
    > dla mnie EOT.

    Wskaż choć jeden z przypadków, kiedy słusznie zwróciłeś mi uwagę, a do
    tego nie byłeś chamski. Może ta Twoja wypowiedź, którą wyżej zacytowałem?

    A może te Twoje, chamskie wypowiedzi w temacie "Automatyka domowa",
    gdzie napisałeś "Sugerujesz ,że rozmawiając o czymś z kimś gdy asystent
    jest *tylko* zainstalowany a nie aktywny dostałeś później reklamy w
    temacie owej dyskusji. Nie było tematu, jak się przyznasz, że jednak z
    samotności dyskutujesz sobie z aktywnym asystentem, który czasami ci się
    myli "z kimś"?

    Kolejny raz, ani Ci nie ubliżyłem, a Ty znów zachowujesz się jak cham.

    Jeżeli ktoś ma się tu leczyć to z całą pewnością nie ja. Tylko nie wiem
    czy jakiekolwiek leczenie Ci pomoże, bo brak wychowania i kompleksów nie
    da się wyleczyć.

  • 33. Data: 2021-04-14 22:30:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Też jestem zdania że niewyspanemu i głodnemu to i w 28C będzie zimno.

    To zależy. Znam takich co wieczorem się nie kąpią a kąpią się rano i
    odwrotnie albo obie opcje. Ja stosuję porannik, jeśli mi zimno, bo po to
    w sumie jest i nie lubię gorącej kąpieli wobec czego, w ogóle nie widzę
    tutaj jakiegoś problemu. Zimnej kąpieli też nie lubię ale może jestem
    jakiś "średni" w te temperatury. Dla mnie jest oczywiste, że radykalna
    zmiana temperatury wywołuje jakieś doznania więc zwyczajnie jej unikam,
    co nie jest problemem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 34. Data: 2021-04-15 08:05:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.04.2021 22:30, LordBluzg(R) wrote:
    > Zimnej kąpieli też nie lubię ale może jestem jakiś "średni" w te
    > temperatury.

    To zacznij od gorącej kąpieli, a przed wyjściem obniż temperaturę na 1
    min (? ° ?? °)?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2021-04-26 10:48:07
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 08.04.2021 o 20:02, P_P pisze:
    > Ogrzewanie podłogowe. We wszystkich pomieszczeniach temperatura
    > ustawiona na 22 stopnie. Natomiast w łazience ustawiona na 25 stopni.
    > Pomimo takiej temperatury to jak wychodzę (lub inna osoba) z prysznica
    > to doznaje uczucia zimna - chłodu.
    > Czy to jest normalne?

    Tak

  • 36. Data: 2021-04-26 11:00:16
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 09.04.2021 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik P_P p...@x...onet.pl ...

    > W łazience masz ustawione 25 stopni. Ale nie napisałes jaka masz
    > temperature w łazience?
    > Masz te 25 stopni?

    Napisał - "Pomimo takiej temperatury..."

  • 37. Data: 2021-04-26 12:49:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Napisał - "Pomimo takiej temperatury..."

    Nie lubie niedopowiedzen.

    Dla mnie to zdanie brzmi: pomimo ustawionej takiej temperatury...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 38. Data: 2021-04-26 13:02:34
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 26.04.2021 o 12:49, Budzik pisze:
    > Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Nie lubie niedopowiedzen.
    >
    > Dla mnie to zdanie brzmi: pomimo ustawionej takiej temperatury...

    No ok, moze dla Ciebie tak brzmi, jednak wg. logiki to On tam stwierdza,
    ze taka ma ;-)

  • 39. Data: 2021-04-26 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > No ok, moze dla Ciebie tak brzmi, jednak wg. logiki to On tam
    > stwierdza, ze taka ma ;-)

    Według logiki to trzeba załozyc ze ludzie sa nielogiczni. ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 40. Data: 2021-04-27 08:17:17
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 26.04.2021 o 16:59, Budzik pisze:
    > Według logiki to trzeba załozyc ze ludzie sa nielogiczni. ;-D

    To jest zresztą typowy problem na polskich grupach/forach.
    Nie zauważyłem tego na angielskojezycznych.
    Coś jest chyba nie tak z naszym językiem. Wydaje się być często mało
    precyzyjny. Jeśli dojdzie do tego brak dobrej woli (kultury) z drugiej
    strony to od razu zaczyna się pyskówka.