  • 1. Data: 2020-02-03 07:13:09
    Temat: Transport lisa
    Od: A S <a...@e...pl>

    Są jakieś przepisy na transport dzikich zwierząt?
    CZy schwytanego lisa wolno mi wywieźć do sąsiedniej gminy?
    --
    A S

  • 2. Data: 2020-02-07 20:13:22
    Temat: Re: Transport lisa
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.02.2020 o 07:13, A S pisze:
    > Są jakieś przepisy na transport dzikich zwierząt?
    > CZy schwytanego lisa wolno mi wywieźć do sąsiedniej gminy?
    To zależy, co lis ma w paszporcie.
    Słyszałem, że prof. Środa zamierza zrównac zwierzęta z ludźmi (albo na
    odwrót).
    Jacek

  • 3. Data: 2020-02-11 21:04:50
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-02-07 20:13, Jacek pisze:

    > To zależy, co lis ma w paszporcie.
    > Słyszałem, że prof. Środa zamierza zrównac zwierzęta z ludźmi (albo na
    > odwrót).

    Pytam o jakieś formalizmy prawne (ktoś mi coś tam namącił).
    I tak wywiozę, najwyżej w nocy.
    Gmina docelowa ma kwalifikacje do przyjęcia lisa - leży na skraju
    Puszczy Bialowieskiej.
    Bo że jesteś zwierzakiem to wiadomo.

    pozdr. serd.
    --
    A S

  • 4. Data: 2020-03-02 15:12:07
    Od: ws5 <w...@g...com>

    On Monday, February 3, 2020 at 7:15:02 AM UTC+1, A S wrote:

    > CZy schwytanego lisa wolno mi wywieźć do sąsiedniej gminy?

    Klusownik? ;)
    Pisemne zezwolenie na odlow posiadzasz? ;)

    http://www.ecoagra.pl/art-31-Rozporzadzenie-o-ochron
    ie-dzikich-zwierzat-a-stosowanie-pulapek-zywolownych
    .html

  • 5. Data: 2020-03-22 12:05:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-03 o 07:13, A S pisze:
    > Są jakieś przepisy na transport dzikich zwierząt?
    > CZy schwytanego lisa wolno mi wywieźć do sąsiedniej gminy?

    poczytaj sobie:
    https://www.prawo.pl/akty/dz-u-2003-185-1809,1705868
    4.html

    A na dodatek przebadaj się i bliskich na wściekliznę, którą można się
    zarazić od dotknięcia futra lisa.