  • 1. Data: 2019-11-03 22:51:51
    Temat: Akcja sadzenia jabłoni
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    https://www.wykop.pl/link/5172857/sadzmy-stare-odmia
    ny-jabloni/

    Brzmi sensownie. Sam myślałem o jakiś starych odmianach jabłoni
    ale jakoś nie było skąd wziąć. Może trzeba by się przyłączyć :>

    L.

  • 2. Data: 2019-11-03 23:08:04
    Temat: Re: Akcja sadzenia jabłoni
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > https://www.wykop.pl/link/5172857/sadzmy-stare-odmia
    ny-jabloni/

    > Brzmi sensownie. Sam myślałem o jakiś starych odmianach jabłoni
    > ale jakoś nie było skąd wziąć. Może trzeba by się przyłączyć :>

    Jakie tam sadzenie, w linku jest WYKOP.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2019-11-03 23:29:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2019 23:08:05 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Jakie tam sadzenie, w linku jest WYKOP.

    No żeby coś sadzić wpierw trza wykopać. Dołek. A potem sadzić.
    Chyba tak mi się wydaje że taka kolejność jest pożądana.

    l.

  • 4. Data: 2019-11-06 22:57:39
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.11.2019 o 22:51, Lisciasty pisze:
> [...]
    >
    > Brzmi sensownie. Sam myślałem o jakiś starych odmianach jabłoni
    > ale jakoś nie było skąd wziąć. Może trzeba by się przyłączyć :>

    A u mnie rosną: antonówka (40 l), papierówka (30 l) i szara reneta
    (starsza ode mnie).
    Ładnych parę lat temu na fali wymiany starego na nowe chciałem wyciąć te
    stare jabłonie i posadzić tam lobo, jonagold i temu podobne.
    Babcia podniosła larum, że szkoda, no i zostały.
    Chwała babci.
    Jacek