  • 1. Data: 2019-09-23 10:30:35
    Temat: BORÓWK odmiany
    Od: uciu <a...@g...com>

    Czesc,

    jaki polecacie odmiany borówki amerykańskiej?
    Chciałbym posadzić 4-5 odmian.

    Gleba piaszczysta wiec nie obejdzie się bez wymiany na torfową.
    Miejsce: za domem, od wschodu (słońce pół dnia)
    Teren suchy... będzie podlawana:-)

    Czytałem o odmianach ale duuużo tego
    Najlepiej jakby był owoc od początku sezonu do końca :-)

    Zakup pewnie przez allegro...

    Dzieki z góry :-)

  • 2. Data: 2019-09-23 11:01:34
    Temat: Re: BORÓWK odmiany
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2019 10:30:36 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > jaki polecacie odmiany borówki amerykańskiej?
    > Chciałbym posadzić 4-5 odmian.
    > Gleba piaszczysta wiec nie obejdzie się bez wymiany na torfową.

    Sprawdź odczyn tej nowej gleby. Winien być kwaśny
    Ja do tego używam:
    https://allegro.pl/oferta/kwasomierz-glebowy-co-0-5-
    ph-z-plynem-helliga-7228706524

    > Miejsce: za domem, od wschodu (słońce pół dnia)
    > Teren suchy... będzie podlawana:-)
    > Czytałem o odmianach ale duuużo tego
    > Najlepiej jakby był owoc od początku sezonu do końca :-)

    Ja mam łącznie 12 krzaków borówek i 4 jagody kamczackiej
    Borówek bodajże 4 odmiany jagody 2 odmiany. Sadzone 4 lata temu i na teraz nazw
    odmian Tobie nie napisze bo mam w notatka w domu
    Ale napisze ze nie widzę jakiś specjalnych różnic pomiędzy odmianami.
    Jakies resztki owoców do dzisiaj na niektórych krzakach wisza
    Co do jagody to największe i najsmaczniejsze owoce są u mnie z odmiany "wojtek" To
    akurat wiem bo przy krzaku mi się etykieta z nazwa odmiany przez te kilka lat
    uchowała.

  • 3. Data: 2019-09-23 21:27:19
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23.09.2019 o 11:01, Kris pisze:
    (...)
    > Co do jagody to największe i najsmaczniejsze owoce są u mnie z odmiany "wojtek" To
    akurat wiem bo przy krzaku mi się etykieta z nazwa odmiany przez te kilka lat
    uchowała.

    A mój "Wojtek", jeżeli sprzedali to co napisane na etykiecie, nie
    owocował w tym roku. Nie wiem co mu się nie spodobało?
    W zeszłym roku miał niewiele owoców.

    Pozdrawiam Krycha.