  • 1. Data: 2019-08-15 22:16:06
    Temat: kto nawozi kamienie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Hej.
    Co za istota robi mi takie kawały i załatwia się na kamieniu pod
    drzwiami mojej altanki?
    https://photos.app.goo.gl/9iFQSwdxkP1XSbdVA
    Komuś się ten widok kojarzy w winowajcą?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2019-08-16 00:25:26
    Temat: Re: kto nawozi kamienie
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 22:16, Krycha pisze:

    > Co za istota robi mi takie kawały i załatwia się na kamieniu pod drzwiami mojej
    > altanki?
    > https://photos.app.goo.gl/9iFQSwdxkP1XSbdVA
    > Komuś się ten widok kojarzy w winowajcą?

    Teraz pełnia księżyca. Zamykaj na noc okno i drzwi
    w swoim pokoju na klucz.

  • 3. Data: 2019-08-16 21:50:33
    Od: mirzan <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 22:16:08 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:
> [...]
    > drzwiami mojej altanki?
    > https://photos.app.goo.gl/9iFQSwdxkP1XSbdVA
    > Komuś się ten widok kojarzy w winowajcą?

    Jeże. Po zjedzeniu kociego jedzenia, zostawiają teką pamiątkę w misce.

  • 4. Data: 2019-08-16 22:11:19
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 16 Aug 2019 12:50:33 -0700, mirzan wrote:

    > Jeże. Po zjedzeniu kociego jedzenia, zostawiają teką pamiątkę w misce.

    Też o jeżach natychmiast pomyślałem - u mnie zostawiają czasem niemal
    identyczne ślady. Jednak w tym przypadku mam wątpliwości co do
    lokalizacji - jaki jeż będzie wdrapywał się na goły kamień żeby akurat
    tam zostawić pamiątkę?

    Mateusz

  • 5. Data: 2019-08-16 22:35:37
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > identyczne ślady. Jednak w tym przypadku mam wątpliwości co do
    > lokalizacji - jaki jeż będzie wdrapywał się na goły kamień żeby akurat

    Gdyby to był faktycznie jeż, to zaakceptowałabym te wydzieliny i bez
    urazy sprzątała.
    Innego "ofiarodawcę" chętnie pogonię.

    Krycha.

  • 6. Data: 2019-08-18 10:40:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 22:11:20 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > lokalizacji - jaki jeż będzie wdrapywał się na goły kamień żeby akurat
    > tam zostawić pamiątkę?

    Widziałem mopsa, który tyłem wczołgiwał się na pochyłą deskę, żeby tam
    nafajdać. Im wyżej tym trudniej rywalom przyćmić "zapach", może z jeżami
    jest podobnie :P

    L.

  • 7. Data: 2019-08-18 20:36:53
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 18 Aug 2019 01:40:32 -0700, Lisciasty wrote:

    > Widziałem mopsa, który tyłem wczołgiwał się na pochyłą deskę, żeby tam
    > nafajdać. Im wyżej tym trudniej rywalom przyćmić "zapach", może z jeżami
    > jest podobnie :P

    Nigdy nie zaobserwowałem takiego zachowania jeży, ale przyznać muszę że
    nigdy nie pasjonowałem się tematem.

    Wracając do wątku - gdybym miał zgadywać to raczej obstawiałbym liska.
    Ale najlepiej byłoby zainstalować jakąś małą kamerkę IR na 24h. :)

    Mateusz