  • 1. Data: 2010-05-30 20:29:47
    Temat: Usunięta taśma dylatacyjna
    Od: A <...@w...pl>

    Fachowcy wyciągnęli mi taśmę dylatacyjną spomiędzy ścian i wylewek
    (zamiast obciąć). Czy jest jakiś sposób na to, by ją tam na powrót
    włożyć? Nieduża powierzchnia i ogrzewanie podłogowe. Chyba próbowali
    obciąć i im się znudziło więc wyciągnęli.

    A może dać sobie spokój i zostawić bez taśmy?

    Adam

  • 2. Data: 2010-05-30 21:41:03
    Temat: Re: Usunięta taśma dylatacyjna
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-30 22:29, A pisze:
> [...]
    > obciąć i im się znudziło więc wyciągnęli.
    >
    > A może dać sobie spokój i zostawić bez taśmy?

    Ona w sumie to już nie jest potrzebna.

    Myślę, że możesz olać temat.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2010-05-30 21:45:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RudeBoy wrote:

    > Ona w sumie to już nie jest potrzebna.
    >
    > Myślę, że możesz olać temat.

    albo wtrysnąć piankę z puszki...

  • 4. Data: 2010-05-30 21:53:53
    Od: A <...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > albo wtrysnąć piankę z puszki...

    Zastanawiam się, czy nie będzie zbyt sztywna. Dylatacja zapewnia
    właściwe odizolowanie (także akustyczne) płyty posadzki od ścian. Przy
    podłogówce płyta będzie się rozszerzać i kurczyć i w którymś momencie
    zaklinuje się w ścianach.

    Adam

  • 5. Data: 2010-05-30 22:31:57
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "A" <...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > płyta będzie się rozszerzać i kurczyć i w którymś momencie zaklinuje się w

    Rozszerzalnosc wzdluzna praktycznie jest pomijalna, posadzka bardziej sie
    odksztalca pionowo niz wzdluz. Ale jezeli to swierzy beton i mozesz go lekko
    wyskrobac to nie zaszkodzi.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-05-31 02:30:13
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "A" <...@w...pl> wrote in message news:htujdg$jh6$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > się znudziło więc wyciągnęli.
    >
    > A może dać sobie spokój i zostawić bez taśmy?

    Chyba nic się nie stanie. Ta taśma jest tam tylko na czas betonowania,
    często daje się zwykły styropian 1cm.
    Raczej możesz tam wlać folię w płynie jeżeli to łazienka na przykład.

  • 7. Data: 2010-05-31 02:33:27
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "A" <...@w...pl> wrote in message news:htuob8$k8k$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > płyta będzie się rozszerzać i kurczyć i w którymś momencie zaklinuje się w

    Po to się daje 1cm styropian :-) Myślę że się akurat tutaj nic nie stanie.
    Akurat tutaj nie bedę ganił wykonawców, bo wydaje mi się ta taśma bez
    znaczenia.
    Podłoga wcale tak nie pracuje jak ci sie wydaje.
    ja włazience dół płytek zafugowałem zamiast silikonowac i nie wykrusza się
    już 2 rok co oznacza, że aż tak nie pływa jakby sie wydawało.

  • 8. Data: 2010-05-31 05:59:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "A" <...@w...pl> wrote in message

    > Chyba nic się nie stanie. Ta taśma jest tam tylko na czas betonowania,
    > często daje się zwykły styropian 1cm.
    > Raczej możesz tam wlać folię w płynie jeżeli to łazienka na przykład.

    w łązience to sie klei na narożnikach taśmę izolacyjną...

  • 9. Data: 2010-05-31 07:56:08
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-31 07:59, Marek Dyjor pisze:

    > w łązience to sie klei na narożnikach taśmę izolacyjną...

    No pięknie...
    Masz racje tylko teraz kiki będzie płytki zrywał :)

  • 10. Data: 2010-05-31 12:55:20
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message

    > No pięknie...
    > Masz racje tylko teraz kiki będzie płytki zrywał :)

    Taśmę to swoją drogą do tego taka z gumą ale to w łazience.