  • 11. Data: 2019-12-06 18:43:15
    Temat: Re: Zestaw prysznicowy - jaka marka?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2019 o 18:15 <e...@g...com> pisze:

    > W pałacach mieszkacie, ze macie po 4-6 łazienek?

    :-) Łazienka to najważniejsze pomieszczenie w chałupie. Warto mieć ich jak
    najwiecej.
    Ja ma osobne łazienki przy trzech sypialniach i osobną, wspólną dla
    wszytskich.

    TG

  • 12. Data: 2019-12-06 18:50:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

> [...]

    A co dopiero tacy, co mieszkają na dworcach!

    > :-) Łazienka to najważniejsze pomieszczenie w chałupie.
    > Warto mieć ich jak najwiecej.
    > Ja ma osobne łazienki przy trzech sypialniach i osobną,
    > wspólną dla wszytskich.

    Ta ostatnia to na jakieś wspólne spotkania?

    Jarek

    --
    Urągając wszelkim standardom
    Choć ją dawno z emalii odarto

  • 13. Data: 2019-12-06 19:01:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2019 o 18:50 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > A co dopiero tacy, co mieszkają na dworcach!

    > Ta ostatnia to na jakieś wspólne spotkania?

    Inteligentny gość jesteś, dasz radę, po co w chałupie jest osobna łazienka
    dla gości?

    TG

  • 14. Data: 2019-12-06 19:10:03
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.12.2019 18:43, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > :-) Łazienka to najważniejsze pomieszczenie w chałupie. Warto mieć ich
    > jak najwiecej.
    > Ja ma osobne łazienki przy trzech sypialniach i osobną, wspólną dla
    > wszytskich.

    Dokładnie :-)

  • 15. Data: 2019-12-06 19:19:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Inteligentny gość jesteś, dasz radę, po co w chałupie
    > jest osobna łazienka dla gości?

    Przeważnie tak jest -- dlatego nieco zaintrygowała mnie ta
    "wspólna dla wszystkich", wymieniona zaraz po indywidulanych.

    Jarek

    --
    Gość w dom, Bóg w dom.

  • 16. Data: 2019-12-06 19:22:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > najwiecej.
    > Ja ma osobne łazienki przy trzech sypialniach i osobną, wspólną dla

    Z tego samego powodu ja do każdej sypialni dorobiłem salon.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2019-12-06 19:23:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.12.2019 19:19, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Przeważnie tak jest -- dlatego nieco zaintrygowała mnie ta
    > "wspólna dla wszystkich", wymieniona zaraz po indywidulanych.

    No ale gdy gości nie ma, to do czegoś ciągle musi służyć, nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2019-12-06 19:26:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Z tego samego powodu ja do każdej sypialni dorobiłem salon.

    Są przypadki, że do bezpłatnych publicznych toalet dobudowują
    kuchnię z barkiem. McDonald's, czy jakoś tak to się nazywa.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2019-12-06 19:28:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2019 o 19:19 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Przeważnie tak jest -- dlatego nieco zaintrygowała mnie ta
    > "wspólna dla wszystkich", wymieniona zaraz po indywidulanych.
    >
    > Jarek

    bo ona jest dla wszystkich, nie ma zakazu korzystania z niej dla
    domowników.

    TG

  • 20. Data: 2019-12-06 19:31:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, December 6, 2019 at 7:26:33 PM UTC+1, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Są przypadki, że do bezpłatnych publicznych toalet dobudowują
    > kuchnię z barkiem. McDonald's, czy jakoś tak to się nazywa.

    To barek jakis tam maja? ;) Myslalem, ze glownie odrdzewiacz leja... ;)