  • 21. Data: 2019-12-06 20:05:36
    Temat: Re: Zestaw prysznicowy - jaka marka?
    Od: collie <c...@v...pl>

    > :-) Łazienka to najważniejsze pomieszczenie w chałupie. Warto mieć ich jak
    najwiecej.
    > Ja ma osobne łazienki przy trzech sypialniach i osobną, wspólną dla wszytskich.

    I jeden sracz. Na gumnie.

    Góral pytany o wrażenia po wizycie u syna,
    który poszedł do miasta i ma mieszkanie w bloku:
    - ji tam, w domu srajom!

  • 22. Data: 2019-12-06 22:35:08
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2019 18:15:24 UTC+1 użytkownik e...@g...com napisał:
    > W pałacach mieszkacie, ze macie po 4-6 łazienek?

    tu gdzie mieszkam mam dwie (co mnie uratowało przy remoncie jednej z nich),
    na budowie są dwie łazienki i dwie ubikacje.
    I zdecydowanie nie sa to pałace :-)

    b.

  • 23. Data: 2019-12-07 07:00:42
    Od: e...@g...com

    Apropos Górala i łazienek to znam sytuacje, gdzie wyremontowano dom a kibelek jest na
    zewnątrz jak wczesniej.W domu nie ma sraczyka.

  • 24. Data: 2019-12-07 10:52:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.12.2019 o 07:00, e...@g...com pisze:

    > Apropos Górala i łazienek to znam sytuacje, gdzie wyremontowano dom a kibelek jest
    na zewnątrz jak wczesniej.W domu nie ma sraczyka.

    A propos tych łazienek przy każdym pokoiku - zauważ,
    że łaziebny szczyci się wieloma łazienkami (co mu
    się zresztą chwali ze względu na higienę i wygodę),
    ale ani jednym sraczem (który też wnosi do domu
    powiew higieny i wygody). Można domniemywać, że tam
    się po prostu sra w tych łazienkach a nie w WC. Albo
    jest tylko jeden sracz. Przy kuchni. Letniej. Takie
    polskie klimaty.

  • 25. Data: 2019-12-07 17:37:46
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Łazienka bez sraczyka? -Nie wierzę.

  • 26. Data: 2019-12-07 17:50:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.12.2019 o 17:37, Hans Kloss pisze:

    > Łazienka bez sraczyka? -Nie wierzę.

    Ateista-suweren? Jak mawiał klasyk - łazienka
    jest od kąpania a sracz jest od srania.

  • 27. Data: 2019-12-07 18:36:09
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Przecież najlepsze jest dwa w jednym.