  • 1. Data: 2012-03-09 11:45:05
    Temat: Zgloszenie przy budowie
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Mam zamiar postawic bude drewnaiana ktora podlega pod wymogi zgloszenia tego
    procederu.

    Nie znalazalem informacji czy po postawieniu jest jakis odbior tego?
    Czyli stwierdzenie urzednicze czy to co na zgloszone jest tym co stoi.

    pzdr

  • 2. Data: 2012-03-09 12:18:02
    Temat: Re: Zgloszenie przy budowie
    Od: <news>

    Użytkownik "Tmek" napisał:
> [...]
    >
    > Nie znalazalem informacji czy po postawieniu jest jakis odbior tego?
    > Czyli stwierdzenie urzednicze czy to co na zgloszone jest tym co stoi.

    to ja się podłączę, jaką budę/ziemiankę można obecnie postawić bez
    pozwolenia i zgłoszenia, da się coś takiego zrobić?

    Odnośnie pytania to zdaje się powierzchnia do 25m^2 na zgłoszenie ostatnio
    obowiązywała.

  • 3. Data: 2012-03-09 13:18:59
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

> [...]
    > pozwolenia i zgłoszenia, da się coś takiego zrobić?
    >
    > Odnośnie pytania to zdaje się powierzchnia do 25m^2 na zgłoszenie ostatnio

    Na zgloszenie do 25m^2, 2 sztuki przy placu ponad 500m^2.
    W gospodarstwie do 35m^2. Powyzej pozwolenie na budowe.

    Wg litery prawa bez pozwolenia to mozna sobie kontener postawic.

    Tmek

  • 4. Data: 2012-03-09 13:23:41
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    > Nie znalazalem informacji czy po postawieniu jest jakis odbior tego?

    nie ma żadnych odbiorów, należałoby nanieść geodezyjnie

    b.

  • 5. Data: 2012-03-09 13:48:23
    Od: "Lech R" <l...@g...pl>

    I to nie dłużej niż 3 miesiące w jednym miejscu...

  • 6. Data: 2012-03-09 14:03:37
    Od: <news>

    Użytkownik "Tmek" napisał:
    > Na zgloszenie do 25m^2, 2 sztuki przy placu ponad 500m^2.
    > W gospodarstwie do 35m^2. Powyzej pozwolenie na budowe.
    >
    > Wg litery prawa bez pozwolenia to mozna sobie kontener postawic.

    A jak definiuje prawo ten kontener?
    Czy domek holenderski to kontener?
    Czu baraczek postawiony na kilku słupkach betonowych , czy kamieniach to
    kontener?

  • 7. Data: 2012-03-09 14:03:56
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 9 Mar, 14:48, "Lech R" <l...@g...pl> wrote:
    > I to nie dłużej niż 3 miesiące w jednym miejscu...

    skąd masz takie bzdurne informacje?

  • 8. Data: 2012-03-09 14:07:22
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 9 Mar, 12:45, "Tmek" <T...@d...ek> wrote:
> [...]
    >
    > Nie znalazalem informacji czy po postawieniu jest jakis odbior tego?
    > Czyli stwierdzenie urzednicze czy to co na zgloszone jest tym co stoi.

    generalnie jest tak:
    - na zgłoszenie można zrobic budynek gospodarczy do 25 m2 (lub 35 m2 w
    gospodarstwie rolnym)
    w ilości 2 szt. na każde 500 m2 działki.
    - po otrzymaniu zgody milczącej bądź pisemnej urzędu masz 2 lata na
    wybudowanie.
    - po wybudowaniu powinno się zrobic inwentaryzację geodezyjną
    powykonawczą - z doświadczenia wiem, że nikt tego nie robi
    - tą budę drewnianą, aby mogła byc na zgłoszenie musisz nazwac
    "budynek gospodarczy"

    i chyba tyle

  • 9. Data: 2012-03-09 14:18:09
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "arch" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 9 Mar, 12:45, "Tmek" <T...@d...ek> wrote:
> [...]

    powykonawczą - z doświadczenia wiem, że nikt tego nie robi
    - tą budę drewnianą, aby mogła byc na zgłoszenie musisz nazwac

    Mam sytuacje taka, ze chce postawic drewniana komorke przy plocie.
    Po drugiej stronie sasiad ma blaszana bude wysoka na 3m i dluga o wiele
    bardziej niz to co chce postawic.

    Czytajac przepisy i idac zgodnie z litera prawa, podejzewam ze nie uzyskam
    zgody na postawienie swojej budy przy plocie, tylko w odleglosci przepisowej
    3m.
    Wiec ten bezsens skazuje mnie na to ze nic nie moge, bo gdzie indziej
    stawiac nie mam gdzie i nie chce.

    Ale cos co definiuje sie jako wiate mozna przy plocie? Czy wiata tez moze
    miec do 25m^2?

    Pytanie z innej strony. Czy ktos to sprawdza co powstaje? Miejsce obecnie
    jest zajete prze szkalrnie.

    pzdr

  • 10. Data: 2012-03-09 14:25:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.03.2012 14:23, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    >

    > nie ma żadnych odbiorów, należałoby nanieść geodezyjnie

    ...co niektórzy nazywają odbiorem geodezyjnym ;)