  • 11. Data: 2022-08-18 21:41:58
    Temat: Re: co ludzie widzą w Krakowie?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 18 August 2022 at 18:04:46 UTC+2, 4...@g...com wrote:

    > Tam wszyscy żyją z wynajmu mieszkań.
    Ludzie widzą w Krakowie codziennie smoga wawelskiego

  • 12. Data: 2022-08-21 16:37:11
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 18.08.2022 o 17:07, nadir napisała:

    > W piździe!

    A to kieruję cię do przybytku, gdzie będziesz mogła w spokoju
    oglądać tę swoją pizdę do końca Usenetu i jeden dzień dłużej -
    w towarzystwie, kurwa, Zenka.
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    --
    Collie

  • 13. Data: 2022-08-21 16:40:33
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 21 August 2022 at 16:37:13 UTC+2, Collie wrote:
> [...]
    > w towarzystwie, kurwa, Zenka.
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    Bo nie da się jednoczesnie srac i jechać rowerem

    Jeszcze takiego roweru nie wynaleźli

    Sikac można i kolarze tak czynią od lat w czasie wyścigow

  • 14. Data: 2022-08-21 18:10:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 21.08.2022 o 16:40, a a pisze:
    > Bo nie da się jednoczesnie srac i jechać rowerem
    > Jeszcze takiego roweru nie wynaleźli
    > Jesteś tego pewien?

    https://www.wykop.pl/wpis/54348991/przebywaj-w-samot
    nosci-oto-sekret-innowacji-przeby/

    https://scroll.dlastudenta.pl/list/tags/rower/

    http://womanadvice.pl/sites/default/files/imagecache
    /width_660/rower_toaleta.jpg

  • 15. Data: 2022-08-21 18:45:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 21 August 2022 at 18:10:37 UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > https://www.wykop.pl/wpis/54348991/przebywaj-w-samot
> [...]
    Bo to wcale nie jest taki glupi pomysl
    aby dac 2.życie starym muszlom ustępowym

    Bo to schlachetna ceramika
    i kraje poludniowe zbierają muszle z wszystkich miast i wrzucaja do morza aby budowac
    rafy koralowe

    Bylem na filmie Bunuela przed laty i tam wszyscy w salonie siedzieli na sedesach

    https://magazif.com/wp-content/uploads/lokale-gastro
    nomiczne-restauracje-01-consido-03-818x595.jpg.webp

    inny film i ten sam motyw

    każdy film mu się kojarzył ze sraniem
    pewnie cierpial na zatwardzenie
    albo w domu rodzinnym wszyscy wychodzili za potrzebą na pole za drzewem.

  • 16. Data: 2022-08-21 18:49:29
    Od: a a <m...@g...com>

    > https://www.wykop.pl/wpis/54348991/przebywaj-w-samot
> [...]
    krowy śpia w łóżku

    https://www.culturaydeporte.gob.es/cultura/areas/cin
    e/mc/fe/comunes/noticias/2019/06/bunuel.html

  • 17. Data: 2022-08-21 21:47:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    Jak przystało na burka tylko ujadanie ci pozostało. Popierdalaj więc
    dalej. Mnie to koło chooja lata.