  • Data: 2018-06-22 21:03:04
    Temat: deska kompozytowa na taras pod dachem
    Od: decore <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam 22m2 tarasu 303x740 i chcialbym to zrobic estetycznie i nie przesadnie drogo.
    Bede robil sam, mam 1,5 prawej reki i 0,5 lewej:)

    Dusza by chciala drewno ale nie mam ochoty olejowac bo do olejowania mam juz
    balustrady i barierki - to wystarczy. Egzotyczne drewno jest bardzo drogie ale daje
    poczucie trwalosci i dobry wyglad. Deski sosnowej czy naszego swierka nie bede kladl
    bo szkoda mojej roboty. no i zostaje deska tarasowa kompozytowa - tez nie najtansza
    albo cos z promo modrzewia syberyjskiego

    Kilka metrow kw tego tarasu jest narazona na deszcz i snieg - krawedz najbardziej
    poludniowa - reszta raczej bedzie miala znosnie warunki.

    Wziac kompozyt ale troche lepszy za 150zl/m2 ? czy modrzew syberyjski ?

    legary chce zrobic debowe

    jak ktos przerabial temat prosze o pomoc

    dzieki
    rt