eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak montować okna - czy koniecznie w warstwie ocieplenia? › jak montować okna - czy koniecznie w warstwie ocieplenia?
    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak montować okna - czy koniecznie w warstwie ocieplenia?
    Date: Mon, 16 May 2011 11:29:34 +0200

    Cześć, przymierzam się do tematu okien. Dzisiaj spotkałem się na budowie z
    pierwszym oferentem. Pytałem go o sposób montażu i stwierdził, że przy
    plastikowych oknach jeszcze nie spotkał się z montażem w warstwie
    ocieplenia. Widział taki sposób montażu jedynie przy oknach drewnianych,
    które mają gorsze parametry (??)

    Coś mi się tu nie widzi. Bo ZCW konkretny rodzaj ram ma mniejsze
    znaczenie. Bardziej chodzi o sposób zaizolowania dziury wyciętej w
    ociepleniu? Skorygujcie mnie jeśli się mylę.

    Mam ścianę 30cm z ceramiki poryzowanej (Porotherm Profi) i w projekcie
    12cm ocieplenia styropianem. Czy w takiej konfiguracji można montować okna
    w warstwie ocieplenia? Jest sens? Czy da się od strony technicznej?

    --
    PZDR
    Shaman