  • 1. Data: 2012-04-26 22:17:38
    Temat: jaki stolik?
    Od: Michał Rak <m...@g...com>

    mam zamiar kupić stolik do swojego małego salonu w małym mieszkanku.
    co myślicie o tym stoliku? http://estoliki.pl/pl/lawa-prostokat-szklo-wenge-oka
    zja-60.html
    w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy
    coś. Co o tym myślicie?

  • 2. Data: 2012-04-26 22:22:52
    Temat: Re: jaki stolik?
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-04-26 22:17, niebożę Michał Rak wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
    zja-60.html
    > w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

    Stół to nie jest i jako stół służyć nie będzie. Niestety.

    qr.a

  • 3. Data: 2012-04-26 23:17:01
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "Michał Rak" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]
    ====

    Kawka, ciasteczka- te sprawy. Kolację raczej mało sobie wyobrażam.Ja mam
    ławę kawową oraz normalny, duży stół.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 4. Data: 2012-04-27 06:51:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał Rak wrote:
> [...]
    zja-60.html
    > w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

    myślimy, że nie nadaje sie na stoł na kolację tylko na stół na kawę i
    ciastko.

    z poważaniem

    My marek

  • 5. Data: 2012-04-27 07:57:15
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Michał Rak <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    zja-60.html
    >w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

    Na kolacje sie nie nadaje, chyba, ze lubisz jesc w przykurczu albo kolacja
    to symboliczna herbatka + ciasteczko ;)

  • 6. Data: 2012-04-27 08:13:15
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-04-26 22:17, Michał Rak pisze:
> [...]
    zja-60.html
    > w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

    Jeśli masz naprawdę małe mieszkanie, to nie kupuj żadnej ławy, tylko
    normalny stół, może mały, na cztery osoby, który się rozkłada, jest ich
    wiele, warto rozważyć okrągły, np.
    http://www.mebleiwnetrza.pl/produkt/185/stol-okragly
    -130-rozkladany-lissy
    i taki stół będzie Ci dobrze służył podczas posiłków i nie tylko.
    Tzw. ławy nie są zbyt funkcjonalne i jeśli jest wybór: stół lub ława,
    zdecydowanie doradzałabym stół.
    --
    B.

  • 7. Data: 2012-04-27 09:50:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 08:13:15 +0200, Bbjk napisał(a):
    > Jeśli masz naprawdę małe mieszkanie, to nie kupuj żadnej ławy, tylko
    > normalny stół, może mały, na cztery osoby, który się rozkłada, jest ich
    > wiele, warto rozważyć okrągły, np.

    Jeśli by to miał być jedyny stół to faktycznie ława jest średnim pomysłem.
    Ale byłbym daleki od twierdzenia że stół dobrze zastąpi ławę - i nie jestem
    do końca przekonany czy w pokoju dziennym bym jednak nie wybrał ławy. Na
    ławie od biedy zje się posiłek, za to relaksu przy stole sobie nie wyobrażam :)

    > http://www.mebleiwnetrza.pl/produkt/185/stol-okragly
    -130-rozkladany-lissy
    > i taki stół będzie Ci dobrze służył podczas posiłków i nie tylko.

    Tak mi się skojarzyło - co do rozkładanego stołu :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Bh_qn62zny0

    Wiem, wielki, pewnie drogi i niepraktyczny - ale pomysł fajny :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2012-04-27 10:02:34
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-04-27 09:50, Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > ławie od biedy zje się posiłek, za to relaksu przy stole sobie nie wyobrażam :)

    Gdybym miała do wyboru tylko jedno, wybrałabym stół. Do relaksu mogę
    mieć szezlong, fotel, trawnik... a kawkę i ciastko postawić ewentualnie
    na jakimś maleńkim czymś, natomiast jadanie normalnych posiłków przy
    ławie jakoś mi sobie trudno wyobrazić. Chyba, ze w kuchni jest stół,
    przy którym się jada i można tam też usadzić gości na obiad, czy
    kolację, a relaksować się przy kawie na ławie, wtedy ława jak
    najbardziej. A czy blat szklany, czy inny, to już kwestia indywidualnych
    upodobań.

    > Tak mi się skojarzyło - co do rozkładanego stołu :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Bh_qn62zny0
    >
    > Wiem, wielki, pewnie drogi i niepraktyczny - ale pomysł fajny :)

    Jest świetny! :)
    --
    B.

  • 9. Data: 2012-04-27 10:19:59
    Od: Theli <p...@w...pl>

    W dniu 2012-04-27 10:02, Bbjk pisze:

> [...]
    > kolację, a relaksować się przy kawie na ławie, wtedy ława jak
    > najbardziej. A czy blat szklany, czy inny, to już kwestia indywidualnych

    Może być jeszcze ława/stół z podnoszonym blatem, na co dzień - niżej, na
    wystawny obiad - wyżej do normalnej wysokości.

    th

    --
    http://nitkowo-theli.blogspot.com

  • 10. Data: 2012-04-27 10:36:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 10:19:59 +0200, Theli napisał(a):
> [...]

    Ja mając do wyboru stół w kuchni i ławę w pokoju dziennym wolę sobie
    niedzielne śniadanko spożyć w lekkim przygarbieniu na ławie :) A i młody
    sobie przysunie mały stołeczek na który nie musi się wspinać...

    > Może być jeszcze ława/stół z podnoszonym blatem, na co dzień - niżej, na
    > wystawny obiad - wyżej do normalnej wysokości.

    Fakt, raz u znajomych takową widziałem - jest to rozwiązanie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944