  • 1. Data: 2012-04-27 10:12:43
    Temat: Monitoring w bloku
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Czy ktoś z obecnych na grupie ma jakieś doświadczenia, albo wiedzę na
    temat montowania monitoringu w bloku?
    Mieszkam na parterze i dojrzewam do decyzji założenia sobie monitoringu.
    Kamery zewnętrzne na to, co się dzieje na trawniku (w ogródku) pod
    oknami i wewnętrzne na drzwi do mieszkania, klatkę schodową. To głupi
    czy mądry pomysł? Legalny? Są jakieś sprytne sztuczki do zastosowania?
    Robić? Dać sobie spokój?
    Dzięki z góry z odpowiedzi - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-04-27 19:33:03
    Temat: Re: Monitoring w bloku
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "JanuszWo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oknami i wewnętrzne na drzwi do mieszkania, klatkę schodową. To głupi
    > czy mądry pomysł? Legalny? Są jakieś sprytne sztuczki do zastosowania?

    Legalny, musisz jeszcze pomyśleć o nagrywarce. Skutecznie to podnosi
    poczucie bezpieczeństwa - w razie czego można po fakcie spróbowac poszukac
    winnych. U mnie w bloku był - niestety ktoś zajumał kamery. Winnych nie
    znaleziono :)

    MaW

  • 3. Data: 2012-04-28 09:40:37
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    MaW wrote:

> [...]
    > poczucie bezpieczeństwa - w razie czego można po fakcie spróbowac
    > poszukac winnych. U mnie w bloku był - niestety ktoś zajumał kamery.

    Rozumiem, że ten monitoring, co był to był spółdzielni, wspólnoty? Bo ja
    chcę sobie sam zainstalować...
    popraw gaz w adresie

  • 4. Data: 2012-04-28 11:42:19
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    > Rozumiem, że ten monitoring, co był to był spółdzielni, wspólnoty? Bo ja
    > chcę sobie sam zainstalować...
    > Pozdrawiam

    Wspólnota. Jeżeli chcesz sam zawiesić kamery na ścianach zewnętrznych to
    musisz mieć zgodę wspólnoty/spółdzielni

    MaW

  • 5. Data: 2012-04-28 23:45:23
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Tak tak, i termometr zaokienny też.
    Co komunizm z mózgami zrobił...

    -----

  • 6. Data: 2012-04-28 23:58:12
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tak tak, i termometr zaokienny też.
    > Co komunizm z mózgami zrobił...
    >

    > -----
    > zgodę wspólnoty/spółdzielni

    No to spróbuj w mojej spółdzielni powiesić kamerę na ścianie bloku bez ich
    zgody. Zaraz Ci naślą komisje, i każą demontować. Wierz mi, lub nie- ale ja
    ich znam:-(

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 7. Data: 2012-04-29 08:38:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Chiron* napisał(-a):

    > No to spróbuj w mojej spółdzielni powiesić kamerę na ścianie bloku
    > bez ich zgody. Zaraz Ci naślą komisje, i każą demontować. Wierz mi,
    > lub nie- ale ja ich znam:-(

    Chesz powiedzieć, że znasz zarząd _swojej_ spółdzielni. No chyba że to
    ta sama

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2012-04-29 11:57:34
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Płacisz i masz.
    Ile płacisz?
    Zwykle dobieram kamery po ok. 1 tys. zł/szt + drugie 1 tys. zł /szt.
    robocizna (materiały pomocnicze, montaż, podłączenie).

    -----

  • 9. Data: 2012-04-29 23:25:17
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tak tak, i termometr zaokienny też.

    Nie, termometru zaokiennego nie...

    > Co komunizm z mózgami zrobił...

    no chyba z twoim

    MaW

  • 10. Data: 2012-05-08 10:58:41
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał(a):

    >Tak tak, i termometr zaokienny też.
    >Co komunizm z mózgami zrobił...

    termometr, mistrzu nieumiejetnego odpisywania, wieszasz, jak nazwa wskazuje, za swoim
    oknem,
    a kamery na scianach budynku, ktory nie nalezy do ciebie; lapiesz roznice czy trzeba
    ci to na
    rycinach rozrysowac?