  • 1. Data: 2012-04-28 21:25:01
    Temat: Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
    Od: tryton <d...@o...pl>

    Mam dwie podkaszarki: chińska market(NAC?) i blackdecker, zgadnijcie
    która szybciej padła, do wykoszenia jest ~3 ary ale teren mocno pagórkowaty

    Co kupić aby sprawdziło się w takich warunkach?

    btw black&decker to złom, jak można robić kluczową część z plastiku i to
    w dodatku jedyny element nie występujący jako część zamienna

    http://postimage.org/image/yo8vkorwl/

  • 2. Data: 2012-04-28 22:16:20
    Temat: Re: Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 28 kwietnia 2012 21:25:01 UTC+2 użytkownik tryton napisał:
> [...]
    >

    > btw black&decker to złom, jak można robić kluczową część z plastiku i to
    > w dodatku jedyny element nie występujący jako część zamienna

    Markową (może być B&D) ale nie serii supermarket.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2012-04-29 13:52:42
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-04-28 21:25, tryton pisze:
> [...]
    >

    > btw black&decker to złom, jak można robić kluczową część z plastiku i to
    > w dodatku jedyny element nie występujący jako część zamienna

    Jeśli mówisz o tej zębatce, to podejdź do jakiegoś rozsądnego
    ślusarza/tokarza - powinien Ci dorobić za niewielkie pieniądze taką samą
    z metalu i będziesz miał spokój na lata.

  • 4. Data: 2012-05-07 17:05:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tryton wrote:
> [...]
    >

    > btw black&decker to złom, jak można robić kluczową część z plastiku i
    > to w dodatku jedyny element nie występujący jako część zamienna

    hm... mechanizm wygląda dość delikatnie może ja troszkę zbyt mocno
    eksploatowałeś, bo wygląda to na blokowanie głowicy i doprowadzeni do ślizgu
    paska, wzrosła temperatura i sie kółko rozpuściło.

  • 5. Data: 2012-05-12 17:36:19
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > hm... mechanizm wygląda dość delikatnie może ja troszkę zbyt mocno
    > eksploatowałeś, bo wygląda to na blokowanie głowicy i doprowadzeni do
    > ślizgu paska, wzrosła temperatura i sie kółko rozpuściło.

    dokładnie, ale jak można zrobić główny tryb z plastiku i nie występujący
    jako część zamienna???!!!! tego nie spodziewałem się po takiej firmie
    (tfu: tryb jest dostępny ale razem z silnikiem za ponad 200zł)

    już kupiłem nową kosiarkę i jestem MEGA zadowolony, pierwsze co zrobiłem
    to rozebrałem sprzęt żeby zobaczyć jak jest skonstruowany, nie ma
    słabych punktów, brak przekładni i napęd bezpośrednio z silnika, tzw
    soft start żeby oszczędzać zużycie szczotek i komutatora, solidne
    wykonanie, duża moc, wykosiłem te pagórkowate 3 ary bez problemu

    a kosiarka to EINHELL BG 1035, -polecam, cena ~230zł

  • 6. Data: 2012-05-24 12:57:36
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-05-12 17:36, tryton pisze:
    > pagórkowate 3 ary

    Kurde, jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :)
    Pdr. M

  • 7. Data: 2012-05-25 05:21:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mk wrote:

    > Kurde, jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :)

    ja sobei wyobraziłem i padłem ze śmeichu :)

  • 8. Data: 2012-06-02 23:00:32
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-05-25 05:21, Marek Dyjor pisze:

    > ja sobei wyobraziłem i padłem ze śmeichu :)

    To jest rów, panowie :)