  • 21. Data: 2012-12-18 05:58:04
    Temat: Re: ktory materac brac?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dziobak wrote:
    > Użytkownik "krys" > napisał

    > Wiem, korporacyjna kicha musi mieć pozytywny PR , dlatego też i w
    > Decathlonie czasem coś kupię od kiedy to bez gęgania wymieniono mojemu
    > młodemu buty.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Dziobak
    >
    > p.s. fotograf jakoś się nie dał sprowokować ;)

    tja bo siedze na lini i tylko czekam jak jakiś dziobak coś napisze...

  • 22. Data: 2012-12-18 15:47:37
    Od: "Ann" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    > kupiłem jeż wiele produktów w IKEA i nie reklamowałem jeszcze niczego.

    to ja Ci zazdroszcze, sporo kupilam w Ikea, w wiekszosci rzeczy te sa ok,
    ale jak czasem jest cos zle zrobione, to reklamujac towar dostajesz
    dokladnie taki sam, ktory tez ma ta sama wade, a nikt nie bedzie jezdzil do
    nich co tydzien wymieniac zepsutego na cos, co sie moze zepsuc
    materace mam 2 i przyznam sa duzo lepsze od sprezynowych kupionych przez
    net, ktore najczesciej byly badziewiem i sie rozklejaly (gabka zamiast z 1
    kawalka skladala sie z 3 lub 5) albo wylazily z nich sprezyny (mimo ceny
    powyzej 500 zl i opisu, jakie ta sa trwale i najlepsze na swiecie)
    ale takie garnki z serii 365 sa badziewne - w kazdym przy gotowaniu woda
    wycieka przez dziurki od mocowania uszu, jak wymieniasz, to dostajesz takie
    same badziewie
    to samo z przyborami lazienkowymi wykonanymi z metalu i szkla - pieknie
    rdzewieja i wymienic mozna na nastepny rdzewiejacy
    i nic na to nie poradzisz

  • 23. Data: 2012-12-18 20:16:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ann wrote:
> [...]
    > przy gotowaniu
    > woda wycieka przez dziurki od mocowania uszu, jak wymieniasz, to

    w sam raz gary maja dobrą opinie...

    > to samo z przyborami lazienkowymi wykonanymi z metalu i szkla -
    > pieknie rdzewieja i wymienic mozna na nastepny rdzewiejacy
    > i nic na to nie poradzisz

    bo tanich badziewnych produktów sie nie kupuje, IKEA ma produkty z róznej
    półki.

  • 24. Data: 2012-12-19 19:46:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 20:16:57 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > bo tanich badziewnych produktów sie nie kupuje, IKEA ma produkty z róznej
    > półki.

    Oczywiście bez Pytii na etacie nie razbieriosz, które sa które, a jeśli dla
    Ciebie zasadą jest "jak drogie, to dobre", to powiem Ci - durna zasada.
    --
    XL

  • 25. Data: 2012-12-19 22:20:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Oczywiście bez Pytii na etacie nie razbieriosz, które sa które, a
    > jeśli dla Ciebie zasadą jest "jak drogie, to dobre", to powiem Ci -
    > durna zasada.

    Droga Ikselko, jak nie potrafisz odróżnić solidnego od badziewia to nie
    znaczy że inni mają tak samo...

    a w IKEA cena jest całkiem niezłym wyznacznikiem jakości, choć czasem można
    sie zdziwić na plus.

    naprawdę dużo kupiłem rzeczy w IKEA i nigdy nie byłem niezadowolony.

  • 26. Data: 2012-12-19 22:21:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 01:18:02 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Dużo produktów z Ikea można na allegro kupic. I tez nowe i o dziwo w cenach
    "katalogopwych" Ikea.
    > Tylko musiałbys wiedziec nazwę jakiegoś przyzwoitego materaca z IKEA.

    NP Sultan.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 27. Data: 2012-12-19 23:12:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2012 22:20:58 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > znaczy że inni mają tak samo...
    >
    > a w IKEA cena jest całkiem niezłym wyznacznikiem jakości, choć czasem można

    Dla mnie niemal wszystko w IKEA to badziewie. Czyli potrafię.
    --
    XL

  • 28. Data: 2012-12-20 05:46:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Dla mnie niemal wszystko w IKEA to badziewie. Czyli potrafię.

    no cóż masz prawo mieć swoje zdanie pani arystokratko ;-)

  • 29. Data: 2012-12-20 08:19:30
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Dla mnie niemal wszystko w IKEA to badziewie. Czyli potrafię.

    W ikei kupilem rogowke skorzana z 10-letnia gwarancja. Przeszukalem
    pol kraju zeby kupic rogowke miekka i z wysokiem oparciem tak, zeby mozna bylo
    opierac glowe. Niestety, ale 99,99% sprzedawanych rogowek moze jest i ladnych,
    ale niewygodnych. Znalazlem w koncu w Ikei. Mija roczek za roczkiem uzywania i
    zycze wszystkim, zeby trafiali tylko na taka jakosc mebli jak ta rogoweczka
    ktora kupilem.

  • 30. Data: 2012-12-21 00:56:01
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > kupiłem jeż wiele produktów w IKEA i nie reklamowałem jeszcze niczego.

    Masz serio szczęście; przyznaję że sofę kupiłem dość przypadkowo [Bedinge] ,
    ale ile razy psuły się zawiasy to jescze mogę policzyć, niemniej łóżko to
    miejsce gdzie się dość duży kawałek życia spędza.
    Co zabawniejsze z kilku znanych mi użytkowników psuja się dwie a trzech jest
    zachwyconych.
    Tym bardziej ten brak powtarzalnośći mnie odpycha od IKEA, ale jak dożyje to
    bęę do nich trzy razy dziennie chodził na emeryturze na hot doga za
    złotówkę; rewelka ;)

    Poza tym pękł mi kran z Ikea, co się jeszcze z innym nie zdarzyło.

    pozdrawiam , boś się Pan wreszcie ustatkował :)

    Dziobak