  • 31. Data: 2013-01-09 23:22:51
    Temat: Re: ktory materac brac?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 00:56:01 +0100, Dziobak napisał(a):

    > Masz serio szczęście; przyznaję że sofę kupiłem dość przypadkowo [Bedinge] ,
    > ale ile razy psuły się zawiasy to jescze mogę policzyć, niemniej łóżko to
    > miejsce gdzie się dość duży kawałek życia spędza.
    > Co zabawniejsze z kilku znanych mi użytkowników psuja się dwie a trzech jest
    > zachwyconych.
    > Tym bardziej ten brak powtarzalnośći mnie odpycha od IKEA, ale jak dożyje to
    > bęę do nich trzy razy dziennie chodził na emeryturze na hot doga za
    > złotówkę; rewelka ;)
    >
    > Poza tym pękł mi kran z Ikea, co się jeszcze z innym nie zdarzyło.

    No pisałam, że Ikea to badziewie.
    --
    XL

  • 32. Data: 2013-01-10 08:47:21
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 00:56:01 UTC+1 użytkownik Dziobak napisał:
    > Tym bardziej ten brak powtarzalnośći mnie odpycha od IKEA, ale jak dożyje to
    >
    > bęę do nich trzy razy dziennie chodził na emeryturze na hot doga za
    >
    > złotówkę; rewelka ;)

    "Wielkie żarcie" po polsku?
    Swoją drogą jak zaczniesz teraz to nie będziesz miał problemu z emeryturą.

    --
    ZZ@private

  • 33. Data: 2013-02-04 22:16:15
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-13 20:55, zlotowinfo pisze:
    > wyszukałem kilka materaców w okolicach 300zł z wysyłką
    > doradźcie coś, żeby te sprężyny dłużej wytrzymały
    Miałem materac jeszcze z PRL, ale pękła jedna sprężyna w strategicznym
    miejscu i wbijała się w ...;-)
    Kupiłem potem w IKEA materac (nie był najdroższy, ale tak nieco powyżej
    średniej) i to była porażka. Sprężyny dało się wyczuć już po roku, a po
    dwóch było kilka pękniętych.
    Zawiozłem go do tapicera, a ten doradził mi wyrzucić i zrobić materac z
    gąbki. Gąbka (pianka tapicerska) jest w kilku twardościach od bodajże
    T10 do T35. Ponieważ lubię raczej twardszy, niż miękki to wziąłem T30.
    Tapicer uszył pokrowiec z dość grubego materiału z podszewką. Całość
    jest na zamek, więc w razie czego można zdjąć i wyprać. Mija już kilka
    lat i nic złego się nie dzieje. Już wiem, że sprężyn więcej nie kupię.
    Nic nie skrzypi, nie ma co pękać, nic się nie wbija w zadek,
    powierzchnia jest gładka - same zalety. No i cena o połowę niższa.
    Jacek