  • 1. Data: 2023-12-01 07:50:29
    Temat: mlode malzenstwo z malym dzieckiem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pokurwieńców triki zebrane
    udają mlode malzenstwo z malym dzieckiem

    nygusy jebane stosują cora to nowe pomysły

    babcia chciała zrobić niespodziankę
    sprzedała mieszkanie bez wiedzy rodziny za 3/4 wartośc

    Kobieta znalazla w skrzynce ulotke i sprzedala mieszkanie flipperom
    podszywajacym sie pod mlode malzenstwo z malym dzieckiem.

    - Stwierdzila, ze skoro ma sie przeprowadzic do moich rodziców,
    sprzeda mieszkanie, a pieniadze z niego podzieli pomiedzy siebie,
    rodziców i mnie - opowiada Aneta.

    Okazalo sie, ze flipperzy wystawili mieszkanie moich rodziców ze
    zdjeciami, które otrzymali, bo chcieli sprawdzic, za jaka cene moga
    je od nich kupic, by pózniej sporo na nim zarobic. Nie przewidzieli
    jednak, ze natrafie na oferte - podsumowuje.

    https://kobieta.wp.pl/zaczynaja-chodzic-po-mieszkani
    ach-flipperzy-stosuja-nowe-metody-6968719105006080a

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-12-01 14:08:43
    Temat: Re: mlode malzenstwo z malym dzieckiem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 1 grudnia 2023 o 07:50:37 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    Chuj ci do tego. Prowadzą działalność jak kazdą inną. Nie ma zakazu kupowania,
    remontowania i sprzedawania nieruchomosci, samochodow, starych zegarów, starych mebli
    itd. Napisz ze zazdroscisz bo nie zaczałes tego robić.

  • 3. Data: 2023-12-01 14:32:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 01 Dec 2023 06:50:29 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > https://kobieta.wp.pl/zaczynaja-chodzic-po-mieszkani
    ach-flipperzy-stosuja-nowe-metody-6968719105006080a

    No, ale co z tego że natrafiła? Teraz to ma zerowe znaczenie.
    A trick "młode małżeństwo z dzieckiem" znany.

  • 4. Data: 2023-12-01 17:59:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 1 grudnia 2023 o 14:34:49 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):

    ach-flipperzy-stosuja-nowe-metody-6968719105006080a
    > No, ale co z tego że natrafiła? Teraz to ma zerowe znaczenie.
    > A trick "młode małżeństwo z dzieckiem" znany.
    Dlaczego uwazasz ze młode małżeństwo z dzieckiem to nieuczciwe stwierdzenie? Czy
    młode małżeństwo z dzieckiem nie może zajmować się kupowaniem, remontowaniem i
    sprzedawaniem z zyskiem mieszkań?

  • 5. Data: 2023-12-02 19:14:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 07:50, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > https://kobieta.wp.pl/zaczynaja-chodzic-po-mieszkani
    ach-flipperzy-stosuja-nowe-metody-6968719105006080a

    W czym jest problem?
    Co za różnica czy sprzedaje młodemu małżeństwu czy też handlarzom?
    Sprzedała za tyle, za ile się zgodziła sprzedać. Skoro chciała więcej to
    mogła negocjować, albo szukać dalej klienta.

  • 6. Data: 2023-12-02 20:41:01
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Saturday, December 2, 2023 at 12:14:06 p.m. UTC-6, Uzytkownik wrote:

    ach-flipperzy-stosuja-nowe-metody-6968719105006080a
    > W czym jest problem?

    W naszej kulturze istnieje pojecie bezinteresownej pomocy.
    Nie kazdy to rozumie i formy tejze pomocy sa rozne ale generalne ujecie jest takie ze

    dajemy pieniadze, swoj czas, prace osobom ktore tego potrzebuja bardziej niz my.

    Czyli jak widzisz bezdomnego to dajesz mu piataka bo jemu pomoze bardziej niz tobie.

    Jak widzisz biednego kuzyna co nie ma auta i z buta zapieprza na dworzec zeby do
    szkoly jechac to
    robisz tak aby jechac w tym czasie kiedy mu potrzeba w kierunku dworca zeby zawsze
    zdazyl na czas.

    Jak masz kolege co jezdzi do tej samej pracy to go podwozisz jak jest troche po
    drodze.

    > Co za różnica czy sprzedaje młodemu małżeństwu czy też handlarzom?
    > Sprzedała za tyle, za ile się zgodziła sprzedać. Skoro chciała więcej to
    > mogła negocjować, albo szukać dalej klienta.

    Ale jak ktos oszukuje i ta Twoja pomoc trafia do kogos kto wg Ciebie ma sie lepiej
    niz Ty to jest to zaprzeczenie tej idei.
    Bo idea jest taka ze bogatszy dzieli sie z biednym a nie bogatszy drenuje biednego za
    pomoca klamstwa.

    Tu masz niemadra i naiwna babcie co myslala ze pomoze komus i zostala wykorzystana na
    kiladziesiat tysiecy (lata emerytury jaka dostaje)

    Na to sa paragrafy jakbys nie wiedzial.

    Jesli takie cos trzeba ci tlumaczyc to niestety smutne.

  • 7. Data: 2023-12-02 23:14:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 2 grudnia 2023 o 20:41:03 UTC+1 ptoki (ptoki) napisał(a):

> [...]
    >
    > Na to sa paragrafy jakbys nie wiedzial.
    >
    > Jesli takie cos trzeba ci tlumaczyc to niestety smutne.
    I w zwiazku z ta bezinteresowna pomoca wsrod Polakow powstało za granica powiedzenie
    ze jak Polak Polakowi nie zaszkodził to juz pomogł.

  • 8. Data: 2023-12-03 11:53:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ptoki (ptoki) s...@g...com ...

> [...]
    > dostaje)
    >
    > Na to sa paragrafy jakbys nie wiedzial.
    >
    > Jesli takie cos trzeba ci tlumaczyc to niestety smutne.

    W sumie mozna to było zapisac w akcie notarialnym!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 9. Data: 2023-12-03 15:23:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 20:41, ptoki (ptoki) pisze:

    > W naszej kulturze istnieje pojecie bezinteresownej pomocy.

    W naszej kulturze ciągle

> [...]
    >
    > Czyli jak widzisz bezdomnego to dajesz mu piataka bo jemu pomoze bardziej niz

    A skąd wiesz czy to nie był mój ostatni piątak na chleb, który oddałem
    bezdomnemu, a on za tego piątaka kupił sobie 2 najtańsze piwa?

    Nie każdy rozumie jak powinna wyglądać pomoc bliźniemu.
    Po pierwsze nie możesz dawać tego co jest ci potrzebne, a oddanie tego
    spowoduje, że sam zaczniesz żyć w biedzie.
    Należę do tych osób, które często pomagają i lubią pomagać, ale po wielu
    doświadczeniach pomagania bezdomnym i biednym, uważam, że można pomagać,
    ale nie na zasadzie rozdawnictwa.

    Wielokrotnie pomagałem ale życie mnie nauczyło, aby pomagać w taki
    sposób, aby osoba, której pomagam nie odczuwała, że dostaje jałmużnę lub
    też nie przyzwyczajała się do otrzymywania jałmużny i uczenia się
    takiego sposobu na życie. Czasami wystarczy tylko zaproponować wykonanie
    jakiejś pracy, pomocy w wykonaniu jakieś pracy.
    Rzecz w tym, że stanowcza większość bezdomnych żyje tak, bo jest im tak
    wygodniej, są leniami lub też doprowadziła ich do tej sytuacji nadmierna
    ilość spożywanego alkoholu lub narkotyków.
    Jeżeli dałbym tego piątak, a on by go przepił lub przepalił to czułbym
    się wychu....ny, bo jestem wielkim przeciwnikiem palenia i nadużywania
    alkoholu.
    Ale jeżeli on te pieniądze u mnie zarobi to jest to uczciwy układ:
    praca->zapłata i wtedy nic mi do tego jak on wykorzysta te 5 zł. Czy
    kupi sobie za to chleb czy też najtańszego jabola.

    Każdy kto daje piątaka bezdomnemu tylko dlatego, że on o to prosi jest
    bezmyślny i naiwny.

    Około 20 lat temu będąc w górach, wyszliśmy z moją małżonką do
    przydrożnej knajpki napić się porannej kawy. Podchodzi do nas
    prawdopodobnie jakiś bezdomny i pyta mnie czy może zamienić kilka słów z
    moją żoną. Zgodziłem się. On wyciągnął zerwany w polu mały kwiatuszek,
    wręczając go mojej małżonce zadeklamował jakiś wesoły wierszyk, rzucił
    wiele miłych słów pod adresem mojej małżonki, pożyczył nam dobrego dnia
    oczywiście wszystko rymując. Po czym spogląda na mnie czy rzucę jakąś
    kasą. Pytam się go ile potrzebuje. Mówi: "jestem głodny, czy mógłby mi
    pan kupić bułkę". Kupiłem mu śniadanie i na odchodne dałem jeszcze 20zł.
    Bardzo mi się spodobała jego postawa i sposób na zdobycie pieniędzy na
    jedzenie, bez żebrania. Nawet jakby był dużo bogatszy ode mnie to nie
    żałowałbym tych wydanych pieniędzy, bo było to tak sympatyczne i wesołe.
    Moja żona była wręcz rozpromieniona po tym spotkaniu.

> [...]
    zdazyl na czas.

    > Jak masz kolege co jezdzi do tej samej pracy to go podwozisz jak jest troche po

    Wystarczy, że miałem kolegę, który mnie nadużywał. Jeździłem specjalnie
    po niego po ponad 100km jak wracał do Polski samolotem. Nigdy mu nawet
    nie przyszło do głowy, że samochód tankuję benzyną, którą muszę kupić na
    stacji benzynowej. Wielokrotnie mu pomagałem zarówno prywatnie jak i
    przy fuchach, które on robił dla inwestorów w Polsce. Chłopak jak nie
    radził sobie w sprawach technicznych to nieważne dzień czy noc dzwonił
    do mnie o pomoc, albo przychodził, żeby mu to czy tamto wytłumaczyć.

    Niestety nasza znajomość się zakończyła, kiedy on już pracował za
    granicą, a ja z powodu przebytych operacji byłem wyłączony prawie rok
    czasu i w tym czasie musiałem odejść z firmy w której pracowałem.
    Pozostałem bez dochodu przez rok czasu, bo byłem bezrobotnym, a z powodu
    operacji i rehabilitacji po operacjach nie mogłem nawet prowadzić swojej
    działalności gospodarczej.
    Pod koniec rehabilitacji, kiedy już doszedłem do siebie, poprosiłem go
    czy mógłby mnie polecić w firmie w której pracował w Niemczech.
    Usłyszałem wtedy od niego: "daj sobie spokój, to nie dla ciebie robota,
    bo sobie nie poradzisz....".

> [...]
    >
    > Na to sa paragrafy jakbys nie wiedzial.
    >
    > Jesli takie cos trzeba ci tlumaczyc to niestety smutne.

    Mnie nie trzeba niczego tłumaczyć, bo zbyt dużo razy spotkałem się z
    nadużywaniem mojej pomocy.

  • 10. Data: 2023-12-05 00:21:03
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Saturday, December 2, 2023 at 4:14:09 p.m. UTC-6, Zenek Kapelinder wrote:

    > I w zwiazku z ta bezinteresowna pomoca wsrod Polakow powstało za granica
    powiedzenie ze jak Polak Polakowi nie zaszkodził to juz pomogł.

    Nie, posiedzialem nieco poza granicami i nie stwierdzilem tego co sie ludziom wmawia
    i co sobie sami wmawiaja.

    Jedna taka mi kiedys takie cos powiedziala to sie jej zapytalem ilu ludzi ja
    oszukalo.

    Odpowiedziala ze jej nie ale inni to tak.

    Zapytalem kto komu pod gorke zrobil to sie zapowietrzyla.

    Jak jej wspomnialem ze ten pomogl tamtemu, a tamta to ma pomoc juz od roku i to
    bezinteresowna to szybko temat zmienila.

    Tak ze nie. Ogolnie uznaje ze Polacy bardziej sobie pomagaja niz obcokrajowcy sobie.

    Zachodnie spoleczenstwa sa mile i pomocne na pokaz albo w zakresie powierzchownym.
    Albo wrecz "masz tu piatala i spierdalaj byle dalej"