  • 11. Data: 2019-11-25 07:09:31
    Temat: Re: naprawa drogi cementem.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.11.2019 21:57, Zenek Kapelinder wrote:
    > Cyjanoakryle lepsze bo szybsze od epoksydow.

    Ale przy pewnej cenie, to on po prostu zrobi normalną drogę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2019-11-25 15:11:51
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2019-11-24 o 18:48, Jacek pisze:

    > Tak więc kupiłem > gotową mieszankę bitumiczną i to daliśmy. Wyszło >
    nadspodziewanie dobrze i trzyma już 3 lata bez uszkodzeń. >
    Płaciłem niecałe 20 zł za worek, więc nie wyszło drogo.
    Co to za mieszanka bitumiczna w workach, gdzie ja można
    kupić, jak się to nazywa? Może u mnie by się nadała do
    związania żwirku na podjeździe.
    --
    Tomasz

  • 13. Data: 2019-11-25 15:23:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2019 15:12:29 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:

> [...]
    > Co to za mieszanka bitumiczna w workach, gdzie ja można
    > kupić, jak się to nazywa? Może u mnie by się nadała do

    Np
    https://allegro.pl/oferta/masa-bitumiczna-mieszanka-
    asfalt-na-zimno-workach-7285207733

  • 14. Data: 2019-11-25 15:30:18
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2019-11-24 o 12:32, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > Jest droga dojazdowa, wewnętrzna. są w niej głębokie dziury. należy do
    > miasta, oficjalnie nic nie można zrobić (długa historia. bardzo długa).
    > dziury zasypywane sa popiołem, gruzem - niewiele to daje, bo ten syf
    > jest nietrwały i roznosi na butach. Czy do takich kolein, dziur można by
    > wlać zaprawę murarską? cement z piachem?

    Opisywany była kiedyś historia, że w podobnym przypadku mieszkaniec na
    swój koszt wypełnił dziury gliną, i potem gmina go ukarała czy też
    obciążyła kosztami. Tłumaczyli, że teraz mają więcej pracy, bo reperując
    muszą usunąć tę glinę.

  • 15. Data: 2019-11-25 16:40:13
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Z uporem maniaka będę powtarzał: jest jeszcze epidian.
    >
    > Jarek

    epidianem nie zaleję.... bo za drogi. ale najtańszą żywicą
    (poliestrową?) z piaskiem - to już prędzej. zadziała taki polimerobeton
    czy nie?
    ToMasz

  • 16. Data: 2019-11-25 17:28:19
    Temat: naprawa drogi cementem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przestan kombinowac. Nie masz tyle pieniędzy do zmarnowania zeby to zrobic. Zeby
    takie cos miało sens musi być warstwa odprowadzająca wode, warstwa przepuszczające
    wode, warstwa utwardzona i nawierzchnia. Do tego drenaż i chgw co jeszcze. We własnym
    zakresie to zasypywanie czymś co jest w pobliżu albo jest odpadem i jest darmo.

  • 17. Data: 2019-11-25 17:47:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2019 12:32:37 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > jest nietrwały i roznosi na butach. Czy do takich kolein, dziur można by
    > wlać zaprawę murarską? cement z piachem?

    Nie wiem jak tam u Was ale w naszym mieście jak takie dziurawe drogi sa to gdy
    mieszkańcy zgłoszą to miasto przysyła frezarke(chyba tak ta maszyna się nazywa) i
    taką drogę przefrezuje. Na ładnych kilka miesięcy taka operacja starczy.
    Podejdź do urzędu i popytaj.
    A jak koniecznie chcesz dziury latać to kruszony gruz albo ta wasza śląska berga.

  • 18. Data: 2019-11-25 21:04:19
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > nietrwały i roznosi na butach. Czy do takich kolein, dziur można by wlać

    Poszukaj pod tytułem "frez asfaltowy".
    Wojtek

  • 19. Data: 2019-11-25 21:19:11
    Od: Bolko <s...@g...com>

    tak sobie przypomniałem
    Kiedyś jak pracowałem przy budowie dróg to mostowcy jak coś spieprzyli
    kupowali mieszanke M38
    to taki beton niskoskurczowy klasy chyba B40

    Kosztuje coś koło 1,20 za kg
    dostępne w 25 kg

    http://icimb.pl/krakow/m38

  • 20. Data: 2019-11-25 21:22:57
    Od: s...@g...com

    On Monday, 25 November 2019 09:40:16 UTC-6, ToMasz wrote:

    > epidianem nie zaleję.... bo za drogi. ale najtańszą żywicą
    > (poliestrową?) z piaskiem - to już prędzej. zadziała taki polimerobeton
    > czy nie?
    > ToMasz

    Jaroslaw sie z was nasmiewa a wy ironii nie wylapaliscie.

    Pewnie nastepnym razem powie ze jak sie epidian na te kamyczki pedzelkiem naklada i
    recznie klei to taniej wychodzi.
    Badzcie wtedy czujni to _moze_ byc ironia...