  • Data: 2020-10-09 13:22:04
    Temat: umocować zawias
    Od: zhbick <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam w mieszkaniu (stara kamienica) drewniane drzwi mocowane zawiasami do
    drewnianych futryn/ościeżnic. Z racji wieku drewno jest już słabe i
    drzwi zaczynają wyrywać wkręty z ościeżnic i się obsuwać.

    Doraźnie zastosowałem dłuższe i ciut grubsze wkręty i w ten sposób
    rozwaliłem ościeżnicę (drewno pękło). Pytanie: czy jest jakaś szpachla /
    klej / wypełnienie, którą można zaaplikować do otworu po wkręcie i po
    utwardzeniu się w to wkręcić? Coś głęboko penetrującego, co wzmocni
    drewno i przywróci możliwość umocowania zawiasów...