    From: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: umowa z wykonawcą SSO - na co zwrócić uwagę?
    Date: Tue, 18 May 2010 09:14:14 +0200

    Witam, chcę dziś podpisać z wykonawcą umowę na wykonanie stanu surowego.
    Nie mam żadnego doświadczenia - ani budowlanego ani papierkowego.
    Dlatego potrzebuję Waszych rad na co zwrócić uwagę przy zawieraniu
    takiej umowy. Może macie jakiś dobry wzór takiej umowy?

    Zależy mi, żeby mądrze zapisać obowiązki każdej ze stron, tak aby
    sytuacja między nami była jasna. Nie wiem jednak co zwyczajowo przyjmuje
    się do obowiązków wykonawcy (co np. dbałością o powierzony materiał?).

    Ekipa już w zasadzie pracuje - a raczej pracowała bo w wykopie zrobił
    się basen :( Umowę muszę podpisać bo nie wszystko mi się podoba i
    obawiam się, że prędzej czy później będę zmuszony postawić sprawę na
    ostrzu noża.

    Wszelkie rady, uwagi i własne doświadczenia mile widziane.

    PZDR
    Shaman