  • 1. Data: 2019-04-25 23:06:49
    Temat: winobluszcz pięciolistkowy korzenie ??
    Od: Fiora <f...@o...pl>

    Chciałabym posadzić ten winobluszcz przy domu
    pod którym jest garaż i mam pytanie:
    czy może ma agresywne korzenie w dół, czyli nie można
    czy korzeni się poziomo?
    Pozdrawiam
    Fiora

  • 2. Data: 2019-04-25 23:26:49
    Temat: Re: winobluszcz pięciolistkowy korzenie ??
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Fiora chciałaby posadzić ten winobluszcz przy
    domu pod którym jest garaż i ma pytanie:

    > czy może ma agresywne korzenie w dół,
    > czyli nie można czy korzeni się poziomo?

    Można.

    Jarek

    --
    W ogóle dużo jest na świecie takich rzeczy,
    których robić nie wolno, ale można.

  • 3. Data: 2019-04-26 08:09:27
    Od: Fiora <f...@o...pl>

    Dzięki, pozdrawiam ogrodowo i wiosennie