  • 1. Data: 2019-04-15 08:49:00
    Temat: Choinka
    Od: Kris <k...@g...com>

    Pewno mało kogo to zdziwi ale co mi tam
    W grudniu choinkę kupiłem w doniczce. Z zamiarem że po świętach do garażu trafi a
    wiosna do gruntu żeby sobie dalej rosła.
    Wiosna jednak zmieniła kolor z zielonej na brąz, wyjąłem ją z doniczki wiec a
    korzenie wyglądają tak:

    https://zapodaj.net/892daac4bfd67.jpg.html

  • 2. Data: 2019-04-15 14:08:23
    Temat: Re: Choinka
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.04.2019 08:49, Kris pisze:

> [...]
    wiosna do gruntu żeby sobie dalej rosła.
    > Wiosna jednak zmieniła kolor z zielonej na brąz, wyjąłem ją z doniczki wiec a

    Dzicy w Polsce wyrywają drzewka z ziemi, obcinają im korzenie,
    by zmieściły się w doniczce, obsypują je ziemią i sprzedają
    jako "żywe choinki". Naiwni "ekolodzy" to kupują w imię dzikiego
    obyczaju i dziki interes się kręci.

  • 3. Data: 2019-04-15 22:04:05
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 15.04.2019 o 08:49, Kris pisze:
> [...]
    wiosna do gruntu żeby sobie dalej rosła.
    > Wiosna jednak zmieniła kolor z zielonej na brąz, wyjąłem ją z doniczki wiec a

    Normalka. :-(

    Krycha.