  • 1. Data: 2013-04-01 22:31:30
    Temat: za glośne pociągi - co z tym zrobić
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    wybudowalem sie niedaleko lini pkp, nie bylo to uciazliwe za bardzo ale ostatnio inna
    trasa jest remontowana i wszystkie dalekobiezne z wawy jadą koło mnie - oszaleć mozna

    czy istnieje sposob zeby zmusic pkp do postawienia ekranów, jak sie o to starać?

    Pozdrawiam
    RT

  • 2. Data: 2013-04-01 22:36:48
    Temat: Re: za glośne pociągi - co z tym zrobić
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    decore-meble.pl wrote:
> [...]
    > wawy jadą koło mnie - oszaleć mozna
    >
    > czy istnieje sposob zeby zmusic pkp do postawienia ekranów, jak sie o

    wyjdz na tory z transparentem

  • 3. Data: 2013-04-02 08:52:06
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

[...]

    -------------------
    Jakieś duże osiedle? jest was tam więcej, jeśli tak ilu?

    wspułczóję, nie będzie to proste
    stałem kiedyś przed podobnym dylememate, zdecydowałem po namowach rodziny i
    znajomych
    zeby zapłacić 200% więcej, za działkę w dobrej lokalizacji.

  • 4. Data: 2013-04-02 08:54:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-01 22:31, decore-meble.pl pisze:
> [...]
    > oszaleć mozna
    > czy istnieje sposob zeby zmusic pkp do postawienia ekranów, jak sie o to starać?
    Wybudowałem się niedaleko rzeki. Nie było to uciążliwe za bardzo, ale
    ostatnio śniegu nawaliło, idą roztopy, a już teraz główny nurt wybiera
    mi zeszłoroczne pomidory z ogródka. Czy istnieje sposób, żeby zmusić
    rzekę do usypania wału przeciwpowodziowego? ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2013-04-02 09:03:17
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

> [...]
    >koło mnie - oszaleć mozna

    >czy istnieje sposob zeby zmusic pkp do postawienia ekranów, jak sie o to

    Facet nie ośmieszaj się ...

    Wybudowałeś się koło istniejącej linii kolejowej więc wiedziałeś w co się
    ładujesz i jakie są uciążliwości mieszkania tak blisko linii kolejowej , a
    teraz chcesz aby dla Ciebie PKP zamontowało za ekrany zapewne wiecej niż
    warta jest Twoja działka ?

    Szczerze mówiąc to Twój problem. Wybrałeś taką lokalizację (zapewne ze
    wzgledu także że cena niższa) i teraz żądasz aby PKP dla Ciebie ładowała
    kasę ?

    To podobnie jak kiedyś było w wiadomościach , że deweloper wybudował bloki
    obok lotniska wojskowego i potem ludzie chcieli aby lotnisko zamknąć bo im
    hałasuje.

  • 6. Data: 2013-04-02 09:25:29
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >czy istnieje sposob zeby zmusic pkp do postawienia ekranów, jak sie o to
    >starać?

    Zacznij od pisma do zarządcy infrastruktury (tory) np. PKP Polskie Linie
    Kolejowa S.A.,
    opisz sytuacje, zwróć się z prośbą itd.
    Sukces raczej wątpliwy, ale spróbować nie zaszkodzi, poza tym może wskażą ci
    inną drogę.

  • 7. Data: 2013-04-02 09:38:42
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 09:03:17 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:

> [...]
    >
    > obok lotniska wojskowego i potem ludzie chcieli aby lotnisko zamknąć bo im

    To samo w Łodzi było. Jak na lotnisku nie było ruchu to ceny działek w okolicy niższe
    bo przy lotnisku. Jak miasto uruchomiło lotnisko to wrzask że dzieci się w nocy budzą
    i szklanki tańczą na stołach jak samolot leci.

  • 8. Data: 2013-04-02 09:42:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Apr 2, 9:03 am, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:
    > To podobnie jak kiedyś było w wiadomościach , że deweloper wybudował bloki
    > obok lotniska wojskowego i potem ludzie chcieli aby lotnisko zamknąć bo im
    > hałasuje.

    To jest nagminne przecież :> Poznań - tor motocyklowy, jakaś inna
    mieścina - ferma norek czy innych tam borsuków, wszędzie znajdą się
    leszcze na działki za pół ceny ;)

    L.

  • 9. Data: 2013-04-02 09:43:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 22:31:30 UTC+2 użytkownik decore-meble.pl
    napisał:
> [...]
    mozna
    > czy istnieje sposob zeby zmusic pkp do postawienia ekranów, jak sie o to starać?

    Ja myślę że skoro sam, świadomie wybudowałeś się koło torów to teraz Sam ponieś ew
    koszty oddzielenia się od hałasu.

  • 10. Data: 2013-04-02 09:46:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.04.2013 22:31, decore-meble.pl pisze:

    > czy istnieje sposob zeby zmusic pkp do postawienia ekranów, jak sie o to starać?

    Wykup udziały, wejdź do zarządu i ufunduj ekrany. Trywialne ;->

    A poważniej: skoro tory nie były tajne/ukryte/niewidzialne, to kupowałeś
    mając świadomość, że będą jeździć pociągi.

    Zatem jak ci hałas przeszkadza, to sam sobie ekrany na ogrodzeniu zamontuj.