  • 1. Data: 2013-09-05 15:03:37
    Temat: ???
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Olewamy grupę, czy co?
    Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki

  • 2. Data: 2013-09-05 15:54:36
    Temat: Re: ???
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-09-05 15:03, Dirko pisze:
    > Hejka. Olewamy grupę, czy co?
    > Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki
    Cięzko pracujemy
    po prostu

    --
    sjs

  • 3. Data: 2013-09-05 20:12:09
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-05 15:03, Dirko pisze:
    > Hejka. Olewamy grupę, czy co?
    > Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki

    Te trolle ma**...****@gmail.com dążą do zabicia grup newsowych.

    Najem się w tym roku winogron z Twojej sadzonki.
    Mam nadzieję, że już nie dopadnie go jakiś mączniak czy pleśnie.
    Był kilka razy opryskiwany w ciągu sezonu.
    W zeszłym roku w chwili dojrzewania pojawił się na niektórych gronach
    szary nalot.
    Czy mi się wydaje czy się mylę, że Ty nie stosujesz ochrony chemicznej
    na te winorośle?

    Krycha.
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."

  • 4. Data: 2013-09-05 21:10:37
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy mi się wydaje czy się mylę, że Ty nie stosujesz ochrony chemicznej
    > na te winorośle?

    Hejka. Nie mylisz się.
    Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

  • 5. Data: 2013-09-06 11:53:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2013 15:54:36 +0200, SJS napisał(a):

    > Cięzko pracujemy
    > po prostu

    Dokładnie :-)
    Jest co zbierać :-D

  • 6. Data: 2013-09-06 16:11:07
    Od: z...@w...pl

    > Dokładnie :-)
    >
    > Jest co zbierać :-D

    A kysz satanes

  • 7. Data: 2013-09-06 16:20:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2013 07:11:07 -0700 (PDT), z...@w...pl napisał(a):

    > A kysz satanes

    Idź na kurs dla egzorcystów. I pokaż mi potem certyfikat, to pójdę :->

  • 8. Data: 2013-09-10 16:00:50
    Od: z...@w...pl

    W dniu piątek, 6 września 2013 16:20:01 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Idź na kurs dla egzorcystów. I pokaż mi potem certyfikat, to pójdę :->

    Nie jestem koniem z kobyłą kopać się nie będę.

  • 9. Data: 2013-09-10 16:54:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 07:00:50 -0700 (PDT), z...@w...pl napisał(a):

    > Nie jestem koniem z kobyłą kopać się nie będę.

    Nie wiem, CZYM jesteś, ale chamem na pewno. Takim, do którego się woła
    sp..j.

  • 10. Data: 2013-09-11 11:49:20
    Od: z...@w...pl

    > Nie wiem, CZYM jesteś, ale chamem na pewno. Takim, do którego się woła
    >
    > sp..j.

    Niejedna pozna na własnym pogrzebie, że kąsała innych - a zjadła samą siebie